آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وسوم مهر ماه نودو دو ساعت 16:59 شخصی با مراجعه حضوری  به ایستگاه 101 مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت  دست راست وی گیر کرده ومتورم شده بود با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی شهریار با برش انگشتر از دست فرد خارج گردید.

 


بسم الله الرحمن الرحیم

 


عید قربان، پاک ترین عیدها و عید سرسپردگی و بندگی خداوند متعال است و دارای منزلتی والا نزد عموم مسلمانان می باشد.

عید قربان یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) بوده است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد.

عیدی است که زائران کوی یار با درک عارفانه و وقوف با شعور مشعر الحرام، با تضرع و دعا، قلب خود را آماده پذیرش رحمت الهی در روز عید عاشقی و بندگی خدا و پیروی از سنت نبوی می کنند.

این عید حقیقتا” جشن رهیدگی از اسارت نفس ، شکوفایی ایمان ، یقین و عمل صالح بوده و مجرای فیض الهی و وسیله عنایت رحمانی به بندگان مومن ، مسلم و مطیع است.

قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

امید است ملت سرافراز و ولایتمدار ایران اسلامی ، لبیک گویان و همنوا با منادیان حق، این اعیاد را غنیمت شمرده و ره توشه خداباوری، ذکر و خشوع، بندگی و سرسپردگی را با خود همراه سازند و در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی گام بردارند.

اینجانب عید قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان شهریار وتمامی همکاران محترم در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علیرضا عبدالملکی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی

وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و دوم مهر ماه نود ودو ساعت 12:02 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار آتش سوزی گسترده علوفه خشک در گاوداری واقع در امیریه،انتهای خیابان 16 متری ولیعصر،خیابان تعاون گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار زیادی علوفه خشک دپو شده که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان و همکاری سازمان موتوری شهرداری شهریار با یکدستگاه لودر پس از یک ساعت و سی دقیقه به طور کامل مهار و خاموش گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مسابقات طناب کشی پرسنل شاغل در شهرداری شهریار وحوزه معاونت ها وسازمانهای شهرداری شهریار در تاریخ بیست و دوم مهر ماه نودو دو بمناسبت عید سعید قربان در محل مجموعه ورزشی شهرداری  وائین برگزار گردید.

این مسابقات با حضور هشت تیم برگزار که در نهایت تیم سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریارمقام اول،تیم B فضای سبز مقام دوم و تیم تربیت بدنی شهرداری مقام سوم  و تیم شهرداری وائین بعنوان تیم اخلاق انتخاب گردید.

لازم بذکر است تیم سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار برای چهارمین  سال پیاپی این مقام را از آن خود کرده است.

اسامی تیم قهرمان:

1-احمد کریمی(سرپرست)

2-حمید مکارچی

3-مجید فتاحی

4-فرزاد جبلی

5-محمد حسن قربانی

6-مهدی رمضان زاده

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست ویکم مهر ماه نودو دو ساعت 17:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه درب و پنجره سازی واقع در جاده مارلیک به شهریار،بین خیابان طالقانی و درختی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یک کارگاه درب و پنجره سازی که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان  اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf