آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه هزاروچهارصدودو مسابقات فینال بازی های فوتسال جام فجر بین تیم های سازمان آتش نشانی و شهرسازی در محل سالن وحدت امیریه برگزار و تیم سازمان آتش نشانی شهریار به نائب قهرمانی جام فجر دست یافت.

در مسابقه رده بندی تیم های تربیت بدنی و حقوقی به مصاف هم رفتند و  نهایتا تیم تربیت بدنی موفق شد به مقام سوم مسابقات دست یابد.
در پایان با حضور مسئولین مربوطه با اهدا جام،لوح ومدال از تیم ها تقدیر گردید.

سرپرست تیم سازمان آتش نشانی شهریار:حمید رضا دمرچی لو

مربی:یوسف بابائی

بازیکنان:احمد بختیاری/علی خلج/علی قلی زاده/محمد صالحی منصور/پپمان وارسته/حسن عالی همت/سالار سلیمانی/مهدی فراهانی

 

005913

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:40 روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق در طبقه دوم یکباب منزل مسکونی خالی از سکنه واقع در شهریار،امیریه،انتهای خیابان 16 متری ولیعصر(عج) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 2 امیریه و 1 مرکزی ر را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ملک فوق دچار انفجار،حریق،تخریب دیوار و حسارت به دو دستگاه خودرو پارک شده در خیابان (پژو 405 و پیکان وانت) گردیده بود که با تلاش آتش نشان ضمن اطفاء حریق اقدامات لازم صورت پذیرفت.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

مهدی پور احمدی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار به شهروندان توصیه نمود جهت جلوگیری از بروز اینگونه حوادث نسبت به انجام امورات ترمیمی توسط اشخاص خبره اقدام نمایند.

005908

005909

005910

005911

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پسر حدودا 23 ساله که به بهانه مختلف قصد خودکشی  داشت با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از این کار منصرف گردید.

ساعت 20:29 روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه هزاروچهارصدودو ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار در جريان يک مورد اقدام به خودکشي واقع در شهریار،بالای پل شهید صیاد شیرازی قرار گرفت و بلافاصله امدادگران ايستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل  به  محل حادثه  اعزام نمود.
هنگام حضور ماموران آتش نشاني مشاهده گردید پسر حدودا 23 ساله به علت مشکلات شخصی از بالای پل قصد سقوط را داشت که قبل از انجام این کار با صجبت های آتش نشانان و یک شهروند از این کار منصرف گردید.

001513

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:09 روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یخچال در آشپزخانه یک واحد مسکونی واقع در شهریار،خیابان طالقانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یخچال فوق به علتی نامعلوم از قسمت پشت موتور طعمه حریق شده که قسمتی از حریق توسط ساکنین کنترل و با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005907

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:07 روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش چاه یکباب مدرسه  واقع در شهریار،دینارآباد،خیابان طالقانی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 5 شهید قائنی رزکان را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چاه فاضلاب مدرسه فوق ریزش کرده که ضمن محصور نمودن محل با نوارخطر، توصیه گردید سریعا  با هماهنگی مهندسین مربوطه نسبت به ترمیم  و یا حفر یک حلقه چاه جدید اقدام نمایند.

005912

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf