آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:36 روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در داخل چاه واقع در شهریار،فاز دو شهرک وائین،ساختمان های در حال ساخت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در داخل چاه سقوط کرده و محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات  رها سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.

6603

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:49 روز سه شنبه چهاردهم آذر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع درشهریار،بلوار شهید کلهر،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بمناسبت هفته بسیج یکدوره مسابقه والیبال درون سازمانی با حضور چهار تیم و به صورت دوره ای در محل ایستگاه مرکزی سازمان برگزار و در پایان تیم های شیفت دو ایستگاه 101مرکزی،ایستگاه 201 امیریه و شیفت یک ایستگاه مرکزی مقام اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اسامی تیم قهرمان:حسین ویشلقی،امیر صابر،محمد کاویانی،طیب شیخی،کامران طیبی،مرتضی عبدالله

6616

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دوشنبه سیزدهم آذرماه نودوشش  کارکنان دانشگاه پیام نور شهریارآموزش تئوری و عملی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را از ساعت 14:00 در محل دانشگاه مذکور توسط مربیان آموزشی سازمان طی نمودند.

6612

6613

6614

6615

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه چهاردهم آذر ماه نودوشش جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات چهار جانبه پیشکسوتان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در محل دفتر مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار برگزار و مقرر گردید مسابقات از ساعت 12 روز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه نودوشش با بازی تیم های شهدای گمنام اندیشه و شاهین کرشته برگزار گردد.

6611

6609

6610

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 08:58 روز سه شنبه چهاردهم آذر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آبگرمکن در  یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان پنجم غربی،بن بست حقایق گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آبگرمکن یک واحد مسکونی به علت نشت گاز شهری طعمه حریق شده که قسمتی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط ساکنین کنترل و با تلاش آتش نشانان ایمن سازی کامل صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6608

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:18 عصرروز دوشنبه سیزدهم آذرماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار جزئی در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان چهارم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه  را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گرید اجاق گاز یک واحد مسکونی دچار کپ حریق (انفجار جزئی) شده و منجر به مصدوم شدن جوانی 26 ساله و بروز خسارت به مقداری از وسایل آشپزخانه و دودگرفتگی واحد گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل با قطع جریان گاز و برق ،محل مذکور ایمن و فرد مصدوم جهت ادامه درمان تحویل اورژانس 115 شهریار مستقر در محل گردید.

6605

6606

6607

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:01 روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفراز شهروندان در کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان طالقانی،کوچه زینبیه گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و چهار نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:42 صبح روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع درشهریار،بلوار آزادگان،فاز یک مخابرات،کوچه استخر سامان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 701 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بالکن یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده  که قسمتی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط مالک ملک مذکورکنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به افراد حاضر در محل ارائه نمودند.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

6604

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf