آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:49 روز جمعه بیست و ششم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق  علوفه دپو شده در محوطه باز واقع در شهریار،امیریه ،خیابان آذربایجان،کوچه شهید اکبری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید علوفه دپو شده در محوطه باز به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که ضمن جدا سازی علوفه ها و اطفاء  حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

1358

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:15 بامداد روز جمعه بیست و پنجم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی منجر به حریق یکدستگاه خودرو سواری واقع در شهریار،شهرک جعفریه،بلوار کندو به طرف کرد امیر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 601 جعفریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو فاقد پلاک به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف ،واژگون، پرتاب سرنشینان به بیرون از خودرو و حریق خودرو مذکورگردیده بود که ضمن اطفاء حریق  و ایمن سازی کامل جاده افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

6560

6561

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:55 روز پنجشنبه بیست و پنجم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پیکان وانت با تیر برق واقع در جاده امیریه به طرف شهریار،نرسیده به حصارزیرک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پیکان وانت به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی با تیر چراغ برق برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور جهت انتقال به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:45 روز چهارشنبه بیست وچهارم آبانماه نودوشش  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی یک نفر از شهروندان واقع در شهریار،بلوار نواب،خیابان بیست و دو متری محسنی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک نفر از شهروندان  به علت قرار گرفتن دودکش آبگرمکن،شومینه و بخاری در نما دچار گازگرفتگی شده که با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال یافت.

00000

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:45 بامداد روزچهارشنبه بیست و چهارم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو تیبا واقع در جاده شهریار به طرف تهران،روبروی پمپ بنزین رضی آباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 801 رضی آباد را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو تیبا به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف،واژگون و منجر به مصدوم شدن سطحی یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهورگردید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه سیزدهم  آبانماه نودوشش کارکنان بیمارستان نور شهریارآموزش تئوری و عملی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را از ساعت 10:00 در محل محوطه بیمارستان مذکور توسط مربیان آموزشی سازمان طی نمودند.

6556

6557

6558

6559

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 21:56  روز دوشنبه بیست و دوم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی  شهریار آبگرفتگی چاهک آسانسور واقع در شهریار،بیست متری کهنز،کوچه شهید مطهری،کوچه شهید حیدرآبادی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 701 کهنز را راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چاهک آسانسور به علت ترکیدگی لوله آب دچار آبگرفتگی شده که با تلاش آتش نشانان با یکدستگاه پمپ کف کش آب از محل مذکور تخلیه گردید.

6554

6555

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

آتش نشانان شهریار برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده، به مناطق غربی کشور اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، احمد کریمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ضمن ابراز همدردی با بازماندگان مناطق زلزله زده استان های غربی کشور، اظهار داشت: پس از بروز زمین لرزه در مناطق غرب کشور، آتش نشانان شهریار در قالب دو اکیپ به همراه تجهیزات کامل نجات آتش نشانی برای امدادرسانی به هموطنان عزیز، به استان های غربی کشور اعزام شدند.
وی افزود: در صورت نیاز به حضور نیروهای بیشتر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار آمادگی خود را برای امدادرسانی به هموطنان عزیزمان اعلام می دارد.
6552

6553

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

6551

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، درپیامی به بازماندگان آسیب دیدگان زلزله غرب کشور ،‌ درگذشت تعدادی از هموطنان را به خانواده هاي آنان و مردم ایران تسلیت گفت.

متن کامل مهندس کریمی بدین شرح است:

واقعه اسفناک زلزله غرب کشور که منجر به درگذشت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان و همچنین مصدوم شدن  تعدادي از مردم غرب کشور شده است، دل هر هموطن ایرانی را به درد آورده است.

اینجانب به نمایندگی از سازمان آتش نشانی شهریار و آتش نشانان این مصیبت عظیم را به پیشگاه امام عصر (عج ) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت صبور ایران و همه عزیزان داغ دیده و آسیب دیدگان این حادثه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای درگذشتگان ، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله را مسئلت مي نمايم.

امید است ضمن درس گرفتن از اين حادثه تلخ و ايمن سازي و مقاوم سازي منازل و ساختمان ها شاهد اينچنين حوادث ناگوار نباشيم و در شرايط حاضر با بسيج نيرو و امكانات به یاری مردم حادثه دیده شتافته تا مرهمی برای دردهای این هموطنان رنج کشیده باشیم.

احمد کریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf