آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

آتش نشانان شهریار برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده، به مناطق غربی کشور اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، احمد کریمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ضمن ابراز همدردی با بازماندگان مناطق زلزله زده استان های غربی کشور، اظهار داشت: پس از بروز زمین لرزه در مناطق غرب کشور، آتش نشانان شهریار در قالب دو اکیپ به همراه تجهیزات کامل نجات آتش نشانی برای امدادرسانی به هموطنان عزیز، به استان های غربی کشور اعزام شدند.
وی افزود: در صورت نیاز به حضور نیروهای بیشتر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار آمادگی خود را برای امدادرسانی به هموطنان عزیزمان اعلام می دارد.
6552

6553

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

6551

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار، درپیامی به بازماندگان آسیب دیدگان زلزله غرب کشور ،‌ درگذشت تعدادی از هموطنان را به خانواده هاي آنان و مردم ایران تسلیت گفت.

متن کامل مهندس کریمی بدین شرح است:

واقعه اسفناک زلزله غرب کشور که منجر به درگذشت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان و همچنین مصدوم شدن  تعدادي از مردم غرب کشور شده است، دل هر هموطن ایرانی را به درد آورده است.

اینجانب به نمایندگی از سازمان آتش نشانی شهریار و آتش نشانان این مصیبت عظیم را به پیشگاه امام عصر (عج ) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت صبور ایران و همه عزیزان داغ دیده و آسیب دیدگان این حادثه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای درگذشتگان ، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله را مسئلت مي نمايم.

امید است ضمن درس گرفتن از اين حادثه تلخ و ايمن سازي و مقاوم سازي منازل و ساختمان ها شاهد اينچنين حوادث ناگوار نباشيم و در شرايط حاضر با بسيج نيرو و امكانات به یاری مردم حادثه دیده شتافته تا مرهمی برای دردهای این هموطنان رنج کشیده باشیم.

احمد کریمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:34 ظهر روزشنبه بیستم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه کفاشی واقع در شهریار،کهنز،نبش خیابان گلستان چهارم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کارگاه فوق به علت استعمال دخانیات و بی احتیاطی کارگر کارگاه  طعمه حریق شده و منجر به دودگرفتگی ملک مذکور گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

میزان خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6547

6548

6549

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:42  روز شنبه بیستم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش کف ورودی پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شاهد شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کف ورودی پارکینگ یک مجتع مسکونی نشست کرده و منجر به ریزش دهانه چاه، ایجاد حفره عمیق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر  و اخطار توصیه های لازم به ساکنین مجتمع مبنی بر هماهنگی سریع با مهندس ناظر  در این زمینه صورت پذیرفت.

6550

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:15 روزپنجشنبه هجدهم آبانماه نودو شش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفراز شهروندان در کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)،کوچه مائده گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را به محل فوق اعزام نمود. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

6

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:01 روزپنجشنبه هجدهم آبانماه نودوشش با مراجعه حضوری خانمی حدودا 24 ساله به ایستگاه 301 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

6546

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:27 روز چهارشنبه هفدهم آبانماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پژو پارس با تیر برق واقع در شهریار،جاده کهنز به طرف اسدآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو پارس به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی با تیر چراغ برق برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن چهار نفر از سرنشین خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور جهت انتقال به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

6542

6543

6544

6545

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

یکدستگاه خودرو پراید که دچار نشت بنزین شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را راس ساعت 09:29 روزچهارشنبه هفدهم آبانماه نودوشش به محل حادثه واقع درجاده کرج به شهریار،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه اعزام نمود.
بر اساس این گزارش یکدستگاه خودرو پراید که دچار نشت بنزین شده بود و احتمال وقوع حادثه برای خودرو مذکور وجود داشت آتش نشانان  ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین توصیه های لازم را به مالک خودرو فوق ارائه نمودند.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه شانزدهم آبانماه نودوشش پرسنل شیفت عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش ایجاد کارگاه راپل،صعود و فرود از ارتفاع را از ساعت 9 الی 10 توسط مربیان آموزشی سازمان درمحل ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهریار طی نمودند.

6540

6541

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf