آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:51 روز دوشنبه یکم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف چند دستگاه خودرو با یکدیگر واقع درجاده کرج به طرف شهریار،روبروی سازمان خدمات موتوری شهرداری شهریارگزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خاور پس از برخورد با خودروهای پرشیا و پیکان وانت واژگون و منجر به مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان هر سه خودرو و محبوس شدن راننده خاور گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری فرد محبوس از داخل خاور خارج و بلافاصله تمامی افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال و محل جهت انتقال خودرو ها به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

4241

4242

4243

4244

4245

4246

 

 

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:22 روز دوشنبه یکم خردادماه نودوشش طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر سقوط  یک قلاده سگ داخل چاه ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص) اعزام نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده سگ در داخل چاه حدودا 5 متری سقوط کرده که با تلاش آتش نشانان رهاسازی سگ مذکور صورت پذیرفت.

4247

4248

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:39 بامداد روز دوشنبه یکم خرداد ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خاور واقع در شهریار،شهرک جعفریه،بعد از خیابان سی و هفتم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 601 جعفریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خاور به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف،در داخل کانال آب واژگون و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل  و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری اقدامات لازم صورت پذیرفت.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

4239

4240

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:11 عصر روز یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط یک اصله درخت  بر روی یکدستگاه خودرو پرایدواقع در شهریار،عباس آباد،خیابان مطهری،نرسیده به رستوران ارکیده گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین  مشاهده گردید یک اصله درخت تنومند به علت وزش باد دچار شکستگی شده و منجر به سقوط بر روی یکدستگاه خودرو پراید و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جمع آوری درخت مذکور محل رفع خطرگردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

4237

4238

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:26 روزیکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،شهرک اداری،روبروی دادگستری گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادو نجات ایستگاه 101 مرکزی را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

یکدستگاه خودرو پراید که دچار نشت گاز CNG شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز انفجار و آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی  به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را ساعت 12:37 روزیکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه نودو شش به محل مورد اشاره واقع درشهریار،خیابان ولیعصر (عج)کوچه صداقت پیشه اعزام نمود.
بر اساس این گزارش یکدستگاه خودرو پراید که دچار نشتی گاز CNG شده بود و احتمال وقوع حادثه برای خودرو مذکور وجود داشت آتش نشانان دراولین مرحله از ادامه نشت گاز و بروز انفجار و آتش سوزی جلوگیری نمودند و پس از ایمن سازی کامل محل به مالک خودرو مذکور تاکید گردید در اولین فرصت نسبت به رفع سیستم گازرسانی خودرو مذکور اقدام نماید.

4236

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:15 روز شنبه  سی ام اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار احتمال فوت شخصی در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان پنجم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشان با امکانات و تجهیزات کامل  در محل حادثه حاضر و در بدو ورود مشاهده گردید فردی به علتی نامعلوم در داخل واحد فوت نموده و پس از هماهنگی با مراجع قانونی  جسد شخص مذکور جهت انتقال به سردخانه تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل گردید.

00

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:21 روز شنبه سی ام  اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار نشست زمین واقع در شهریار،خیابان طالقانی،کوچه دوکوهه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید قسمتی از خیابان به علتی نامعلوم  نشست کرده  که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطرهماهنگی لازم با شهرداری جهت پر نمودن محل مذکور صورت پذیرفت.

4234

4235

 

                            پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار
ساعت 11:48 روز شنبه سی ام اردیبهشت ماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه کولرآبی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،نبش خیابان هشتم غربی گزارش گردید.
ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمودو در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کولر آبی یکباب مغازه به علت اتصالی از قسمت موتور طعمه حریق شده که ضمن بازدید اوله و قطع جریان برق به مالک مغازه توصیه گردید سریعا نسبت به تعمیر و یا تعویض موتور فوق توسط نمایندگی های مجاز اقدام نماید.

4232

4233

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf