آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بازی دوم مرحله گروهی تیم فوتسال سازمان در جام ادارات گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مقابل تیم فوتسال آموزش و پرورش شهریار با نتیجه دو بر دو بصورت مساوی به پایان رسید.

گلهای تیم سازمان آتش نشانی شهریار را آقای حبیب معروفی به ثمر رساند.

072

073

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت یکدوره مسابقه طناب کشی با حضور تمامی ادارات به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار درسالن ورزشی شورا واقع در میدان معلم برگزار گردید.

این مسابقات با حضور یازده تیم برگزار که در نهایت تیم سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریارمقام دوم مسابقات را از آن خود کردند.

اسامی تیم نائب قهرمان:

1-رضا اسماعیلی نیا(سرپرست)

2-حمید مکارچی

3-مجید فتاحی

4-محمد حسن قربانی

5-مهدی رمضان زاده

6-همایون نوری

070

067

068

069

071

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه نودو پنج همزمان با سومین روز از هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای ادارات و سازمانهای شهرستان شهریار با حضور مسئولین شهرستان در محل بازار ایرانی اسلامی فاز چهار اندیشه افتتاح گردید.شایان ذکر است غرفه سازمان آتش نشانی و شهرداری شهریار تا مورخ هشتم شهریور ماه نودو پنج از ساعت 10 الی 13 و 15 الی 19 جهت بازدید عموم دایر می باشد. 

050

051

052

053

054

057

 

                                                                                                                                                

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در ادامه طرح تهیه شناسنامه ایمنی تصرفات صنعتی حوزه خدماتی شهرداری شهریار کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی شهریاربرابر زمانبندی تعین شده امروز چهارشنبه سوم شهریور ماه نودوپنج از شرکت مواد غذائی آذین طعم کارن درشهریار بازدید نمودند.

046

047

048

049

پورتال اطلاع رسانی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای شهریار

همزمان با هفته دولت و با شعار «آرامش و امید» نمایشگاهی از توانمندی ها و تجهیزات جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار برگزار می شود .

علاقه مندان میتواند همزمان در هفته دولت تا تاریخ هشتم شهریور ماه نودو پنج از ساعت 10 الی 13 و 16 الی 20 ازمحل نمایشگاه فوق واقع در بازار بزرگ ایرانی اسلامی نقش جهان اندیشه غرفه سازمان آتش نشانی شهریاربازدیدنمایند.

043

044

0045

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:34 روز چهارشنبه سوم شهریور ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،شهرک شاهد،خیابان شقایق شانزدهم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردیدیکدستگاه خودرو پژو 405 در پارکینگ یک مجتمع مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش اتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

039

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:55روز دوشنبه یکم شهریورماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ واقع در شهریار،خیابان شهید رزاق دوست گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قطعه باغ توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده و منجر حریق تعدادی درخت خشک گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

036

037

038

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:37 روز دوشنبه یکم شهریور ماه نودوپنج طی تماس  با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شخصی داخل چاه واقع در شهریار،ابراهیم آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوانی حدودا 30 ساله در هنگام حفر چاه به علت ریزش دیوار انباری در زیر آوار محبوس شده بود که با سرعت عمل آتش نشانان از زیر آوار خارج و به بالای چاه انتقال و جهت ادامه درمان به بیمارستان تحویل اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه گردید.

035

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:02 روز سه شنبه یکم شهریور ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان طالقانی،مجتمع ایساتیس گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادو نجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

06

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf