آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه شورای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار روز پنج شنبه نهم بهمن ماه نودو سه راس ساعت 12:00 در محل دفتر مدیر عامل سازمان با محوریت رسیدگی به امورات سازمان و بررسی متمم بودجه سال 1393 و بودجه پیشنهادی سال 1394 به ریاست مهندس مسعود رهنما شهردار شهریار و رئیس شورای سازمان و با حضور افتخاری جناب آقای گروسی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای شهریار،قدس و ملارد و سایر اعضاء برگزار گردید.

 

 

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه نهم بهمن ماه نودو سه ساعت 12:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع در شهریار،میدان فجر به طرف تقاطع غیر همسطح سپاه،روبروی تالار الماس غرب گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  دو دستگاه خودرو سواری شامل پراید و سمند به علتی نامعلوم  با یکدیگر برخورد نموده که منجر به واژگونی پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو های مذکور با هماهنگی پلیس راهور  مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.

"خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و علت این تصادف توسط راهنمائی و رانندگی شهریار تحت بررسی می باشد."

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه نهم بهمن ماه  نودو سه با شکوه خاصی برگزار گردید.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه هفتم بهمن ماه نودو سه 27 نفر از مددجویان کمیته امداد واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) آموزش اصول و مبانی حریق و کار با خاموش کننده های دستی را از ساعت 10:00 الی 11:30 جمعا به مدت 90 دقیقه توسط مربیان آموزشی سازمان طی نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه نودو سه ساعت 18:24 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پراید با یک اصله درخت واقع در شهریار،بلوار پلیس،نرسیده به قره تپه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل به محل اعزام با توجه به حساسیت موضوع مدیر عامل سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی  از مسیر جاده منحرف و به یک اصله درخت برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده جلسه هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار روز سه شنبه هفتم بهمن ماه نودو سه راس ساعت 14:00 به ریاست مهندس سید علی درخشان معاون محترم خدمات شهر و رئیس هیئت مدیره سازمان و سایر اعضاء در محل اداره مرکزی آتش نشانی شهریار برگزار گردید.

ابتدا تلاوتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم به حاضرین درجلسه درخواست های مدیر عامل سازمان به صورت کتبی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دو شنبه ششم بهمن ماه نود و سه ساعت 12:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات بازیافت واقع در شهریار،کهنز،کوچه فاطمیان،کوچه پویا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 701 کهنز را به صدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری زیادی ضایعات بازیافتی در محوطه باز توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 

 

 


 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

"بسم الله الرحمن الرحیم"

:« هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ »

اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه ۳۳)


از زمانی که حلقه پایانی زنجیر نبوت با بعثت رحمه العالمین کامل شد تا امروز همواره کسانی خواسته‌اند تا در مقابل خداوند بایستند و مگر در مقابل پیامبران پیشین نایستادند و به راستی چه شده است که امروز، گروهی هتک حرمت به مقدسات قریب به دو میلیارد مسلمان را به راحتی نادیده می گیرند؟

بدون شک اسلام هراسی از طریق خلق گروه‌های به ظاهر اسلامی، تهاجم‌های سینمایی، استحاله فرهنگی، حملات نظامی و این دست اقدامات همه در راستای مقابله با گسترش اسلام است و چه ابزار‌های مضحکی است در برابر اندیشه‌ای که عقل‌ها و قلب‌ها را هدف گرفته است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) در مجله فکاهی شارلی ابدو، برخود واجب می داند انزجار خود را از این اقدام که به بهانه آزادی بیان مطبوعات صورت گرفته، اعلام داشته و یادآور می شود که این جهان غرب است که تسلط و چنگ اندازی به ثروت و هستی ملت‌ها و به ذلت کشیدن دولت‌ها را به بهانه مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح و امنیت در دستور کار خود قرار داده است؛ آن هم در حالی که اسلام با حفظ حرمت سایر ادیان، خواستار حاکم شدن اصول اخلاقی بر بشریت است و به راستی شریعت محمدی کدورت‌، خودخواهی، گروه‌گرایی، تعصب، ملیت‌پرستی، فرقه بازی و تفرقه را دور کرده و بشریت در سایه‌سار اخلاق و رفتار این حضرت به آرامش می رسد.

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:31 روز یکشنبه پنجم بهمن ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،چهار راه محمدآباد به طرف میدان نماز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  و به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf