آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

                         روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

به دنبال ابتلای تعدادی از پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهریار به ویروس کرونا، از روز یکشنبه بیست و نهم فروردین ماه هزارو چهارصد با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار کلیه پرسنل ستادی و عملیاتی در سه روز متوالی نسبت به تست ویروس کرونا قرار میگیرند.

حمید رضا دمرچی لو سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در خصوص ابتلای تعدادی از پرسنل عملیاتی این سازمان به بیماری کرونا، اظهار کرد: تعدادی از نیروهای این سازمان پس از انجام آزمایش‌های مربوط به کرونا و مثبت بودن در حال حاضر در شرایط قرنطینه به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به شرایط کاری آتش‌نشانان که در یک ایستگاه و محل مشترک، ساعات کاری خود را گذرانده و ارتباط اجتناب‌ناپذیری با سایر همکاران خود دارند، اقدامات پیشگیرانه ضروری است.

دمرچی لو با اشاره به وضعیت کاری آتش‌نشانان و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند، تأکید کرد: سلامتی هر یک از آتش‌نشانان اولویت اول هر سازمان آتش‌نشانی بوده است و در واقع سرمایه‌های آتش‌نشانی همین آتش‌نشانان زحمت‌کش هستند.

وی عنوان کرد: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین پرسنل سازمان آتش‌نشانی با هدف پیشگیری از ریسک بیماری ادامه دارد.

آتش‌نشانان شهریار جزو افرادی بودند که جهت مقابله با کرونا را از طریق ضدعفونی اماکن،ادارات و.... مختلف شروع کردند و شرایط ذاتی کاری آنها نیز خطرات زیادی را برای سلامتی آنها در مقابل کرونا ایجاد می‌کند.

00771

00772

00773

00774

00775

 

 

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf