آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پيام تسليت سرپرست سازمان آتش نشانی شهریار  به مناسبت شهادت آتش نشان فداکار  "محسن لک" که در حادثه آتش سوزی روز جمعه دهم اردیبهشت ماه هزاروچهارصد در منطقه فاز سه اندیشه از توابع شهرستان شهریار جان خود را از دست داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهریار ، حمید رضا دمرچیلو سرپرست سازمان آتش نشاني  شهریار با صدور پیامی شهادت آتش نشان فداکار "محسن لک " را به خانواده این شهید ، جامعه آتش نشانان و امدادگران ایران و به خصوص مديرعامل سازمان آتش نشاني فاز سه اندیشه تسلیت گفت .
در بخشی از این پیام تسلیت آمده است : حماسه و جان فشانی محسن عزیز و وظیفه شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده ، همچنان سرزنده و پویاست اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف و ولایتمدار فاز سه اندیشه و همکاران خدوم وی و خصوصاً خانواده شهید بزرگوار لک ، از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبر خواستارم و امیدوارم همه ما از این شهید تأسی گرفته و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را ترویج نمائیم.

00803

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf