آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

این مراسم در روز یکشنبه بیستم آذر ماه هزارو چهارصدویک با حضور شفیع زاده فرماندار،محمد صادق کولیوند شهردار شهریار ،علی صادقی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ،یزدی مهر مدیر کل بحران استانداری تهران اشجعی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار ،حمید رضا دمرچی لو رئیس بحران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار و جمعی از مسئولان در سالن همایش الغدیر شهریار برگزار شد.
در ابتدای این مراسم  کارشناسان حوزه زلزله شناسی  در رابطه با  خطر زلزله و مخاطرات آن مباحثی مطرح نمودند و برنامه ریزی ، محاسبه و پیش بینی همه ابعاد و آسیب های بعد از زلزله و مناطق آسیب پذیر را یکی از اقدامات خوب برشمردند.
شهردار شهریار در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این همایش را کاهش آسیب های زلزله عنوان نمود و یادآور شد تلاش می کنیم مباحث پیشگیری،شناخت ضعف و قوت ها قبل از رویداد زلزله و یا بلایای طبیعی با آمادگی ،بحران را مدیریت کنیم.
محمد صادق کولیوند در پایان از مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه‌ها و کارشناسان که همکاری لازم جهت برگزاری این مراسم را داشتند تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد با برگزاری کلاسهای مختلف در این حوزه سطح اطلاعات و نحوه عکس‌العمل در مواقع حادثه بهتر باشد.

004279

004280

004281

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf