آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دوشنبه بیست و پنجم خرداد ماه نودو چهار ساعت 15:19 با مراجعه حضوری خانمی حدودا 24 ساله به ایستگاه  401 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور  انگشت دست فرد را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنجشنبه بیست و یکم خرداد ماه نودو چهار ساعت 19:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در بالای درخت واقع در شهریار،ابتدای ورودی فاز یک اندیشه،کوچه شهید نوری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 شهریار را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه درمیان شاخ و برگ یک اصله درخت محبوس شده  که با تلاش آتش نشانان گربه مذکور از بالای درخت نجات داده شد و رهاسازی صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه بیست و یکم خرداد ماه نودو چهار ساعت 19:11 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انحراف یکدستگاه خودرو پراید از مسیر جاده واقع در شهریار،کمربندی شهید عباسپور،نرسیده به میدان جهاد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و در داخل جوی آب متوقف گردید که ضمن ایمن سازی کامل محل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم بصورت سرپائی درمان و محل  جهت انتقال خودرو به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

درمورخه بیستم خرداد ماه نودو چهار ساعت 20:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش کف پارکینگ یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،شهرک بانک ملت،کوچه همیشه بهار گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کف پارکینگ یک مجتع مسکونی نشست کرده و منجر به ریزش دهانه چاه  و ایجاد حفره عمیق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر  و اخطار کتبی مبنی بر تخلیه سریع واحد ها توصیه های لازم به ساکنین مجتمع مبنی بر  هماهنگی سریع با مهندس ناظر  صورت پذیرفت.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

وزش باد شدید که ساعت 17:00 عصر روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه نودو چهار شروع و دقایقی بعد  شهرستان شهریار را درنوردیدمنجر به سقوط چند اصله درخت، و خسارت به خودرو های سواری گردید.

دقایقی پس از وزش باد در شهریار کلیه ایستگاه های آتش نشانی شهریار به آماده باش کامل درآمده و در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار چند مورد حادثه سقوط درخت در نقاط مختلف شهر به شرح ذیل گزارش و پس از حضور آتش نشانان در محل های اعلام شده توسط شهروندان چند اصله درخت دچار شکستگی و سقوط بر روی خودرو های سواری، تابلو تبلیغاتی یکباب مغازه و منزل مسکونی گردیده بود که با تلاش آتش نشانان ایمن سازی کامل صورت پذیرفت و معابر و بازگشائی گردید.

خوشبختانه این حوادث مصدومی نداشته است.

1-ساعت 17:07 واقع در شهریار،جنب میدان فجر

2-ساعت 17:08 واقع در شهریار،شهرک جعفریه،کوی تیسفون،خیابان یازدهم غربی،کوچه الوند

3-ساعت 17:15 واقع در شهریار،کردزار،خیابان امام خمینی(ره)

4-ساعت 17:36 واقع در شهریار،کردزار،خیابان امام خمینی(ره)،کوچه بهار

4-ساعت 19:14 واقع در شهریار،شهرک جعفریه،کوی تیسفون،خیابان یازدهم غربی،کوچه الوند

 

 

 

 

 

 

 


 



مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf