آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:07 روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش چاه یکباب مدرسه  واقع در شهریار،دینارآباد،خیابان طالقانی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 5 شهید قائنی رزکان را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چاه فاضلاب مدرسه فوق ریزش کرده که ضمن محصور نمودن محل با نوارخطر، توصیه گردید سریعا  با هماهنگی مهندسین مربوطه نسبت به ترمیم  و یا حفر یک حلقه چاه جدید اقدام نمایند.

005912

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:23 روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چند شهروند داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،بلوار شهدای اندیشه،جنب سردخانه کاروان گزارش گردید. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه مرکزی را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و پنج نفر در داخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

001507

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:38 روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان واقع در شهریار،میدان نماز به طرف تهران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 5 شهید قائنی رزکان را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود.

بر اساس این گزارش یکدستگاه خودرو  نیسان به علتی نامعلوم از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با موانع واژگون گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

005904

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:38 روز یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی شخصی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیایان ارغوان سیزدهم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 3 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خانمی حدودا 30 ساله یا باز نمودن شیر گاز شهری قصد خودکشی داشته که با تلاش آتش نشانان با بستن شیر گاز محل رفع خطر،فرد مذکور متواری و محل تحویل عوامل انتظامی گردید.

0.0.0.0

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:16 روز یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی واقع در شهریار،بلوار انقلاب،کوچه حاج حسن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 4 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو نفر از شهروندان در داخل یک واحد مسکونی به علت انتشار گاز منواکسید کربن(غیر استاندارد بودن دودکش بخاری و آبگرمکن) دچار گازگرفتگی شدند که ضمن انجام اقدامات اولیه افراد مصدوم تحویل عوامل اورژانس گردید.

005895

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf