آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

درمورخه نوزدهم مرداد ماه نودو سه ساعت 16:50 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق لاستیک  در داخل اتاقک  واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هفتم غربی،کوچه گل پسند گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقداری لاستیک  در داخل اتاقک ساخته شده از جنس ایرانیت به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود که با تلاش اتش نشانان اطفاء گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم مرداد ماه نودوسه ساعت 14:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارحریق علوفه در گاوداری واقع در امیریه،انتهای خیابان 16 متری ولیعصر،کوچه صابران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار زیادی علوفه  دپو شده به علت جوشکاری درب ورودی گاوداری طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هجدهم مرداد ماه نودو سه ساعت 15:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،امیریه،خیابان 16 متری ولیعصر(عج)،انتهای خیابان شفاعت گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل مسکونی به علت استفاده از پیک نیک جهت تهیه غذا طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هجدهم مرداد ماه نودو سه ساعت 12:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ واقع در شهریار،میدان معلم، نرسیده به بلوار رسول اکرم(ص)گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و باغی در شهریار که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به چند اصله درخت  خسارت وارد گردید با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفدهم مرداد ماه نودو سه ساعت 07:32 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان بعثت ششم،خیابان شاهد،گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت نشت گاز از قسمت سماور طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و به مقداری از وسایل موجود در آشپزخانه و دودگرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf