آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم تیر ماه نودو سه ساعت 15:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گندم زار واقع در شهریار،بلوار پلیس،مزرعه تلیسه نمونه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل به محل حریق اعزام و مزرعه گندم که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز پنج شنبه پنجم تیر ماه نودو سه ساعت 07:15 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق سه باب مغازه تجاری واقع در فاز یک اندیشه،انتهای خیابان شاهد غربی نبش خیابان طالقانی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید نشت گاز شهری منجر به انفجار و حریق یکباب مغازه سفرخانه در زیرزمین و سرایت آتش به دو باب مغازه در طبقه همکف شامل تودوزی ماشین و درب های چوبی گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوم تیر ماه نودو سه ساعت 19:54 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار آتش سوزی گسترده زمین کشاورزی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،انتهای خیابان آتش نشان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید زمینی کشاورزی  توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی و یکم خرداد ماه نودو سه ساعت 21:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق در بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،اخیابان سیزدهم شرقی،بعد از تقاطع گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک عدد سیلندر پیک نیک در  بالکن یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء حریق و خارج نمودن سیلندر فوق از بالکن  از گسترش آتش به واحد و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در روز شنبه سی و یکم خرداد ماه نودو سه ساعت 13:58 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،سه راهی عباس آباد  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پژو 206 به علتی نامعلوم از قسمت اتاق طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf