آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سوم آذرماه نود ودو ساعت 19:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،کمربندی میدان شهید صیاد شیرازی به طرف ملارد،روبروی شهرک مریم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند که یکدستگاه خودرو پراید پس از برخورد با پژو آردی از قسمت موتور و لاستیک جلو و قسمتی از اتاق طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سوم آذر ماه نودو دو ساعت 14:20 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق زیرزمین یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،شهرک کمیته،کوچه برق گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و زیر زمین یکباب منزل مسکونی به علت اتصالی سیم یخچال طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سوم آذر ماه نودو دو ساعت 07:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،میدان جهاد،بلوارشورا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغ ویک اصله درخت که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه یکم آذر ماه نودو دو ساعت 12:07 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاق یکدستگاه کامیون واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان نهم غربی بعد ازتقاطع گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و اتاق یکدستگاه خودرو کامیون به علت روشن بودن پیک نیک طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و پنجم آبانماه نودو دو ساعت 23:32 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،عباس آباد،کوچه حبیب ابن مظاهر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و انباری یکباب منزل مسکونی که به علت اتصال برق و نشتی گاز طعمه حریق شده بود باهمکاری  همسایگان مقداری از حریق اطفاء و  با تلاش آتش نشانان بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf