آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه  سی ام مرداد ماه نودو دو ساعت 09:10 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کانکس واقع در شهریار،کهنز،خیابان ملت دوم،نرسیده به پمپ بنزین گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یک عدد کانکس استقرار بر روی یکدستگاه جرثقیل به علت قرار گرفتن اگزوز جرثقیل به بدنه کانکس طعمه حریق شده بود که توسط راننده جرثقیل سریعا به پائین انتقال داده شد و با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وهشتم مرداد ماه نودو دو ساعت 02:39 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سمند واقع در فاز یک اندیشه،خیابان یازدهم غربی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو تاکسی سمند که به علتی نامعلوم از داخل اتاق طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هفتم مرداد ماه نودو دو ساعت 07:22 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدادرآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم مرداد ماه نودو دو ساعت 10:57 تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین   واقع در شهریار،کمربندی محمدآباد به طرف تالار ایران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید پس از برخورد با یکدستگاه کامیون منجر به مصدوم شدن یک نفر و حریق پراید گردیده بود که ضمن اطفاء حریق و ایمن سازی جاده فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال  و خودروهای مذکور به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وچهارم مرداد ماه نود ودو ساعت 21:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان اطلاعات  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با چند دستگاه خودرو عملیاتی و با تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی که از قسمت آشپزخانه به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

لازم بذکر است در این آتش سوزی به تعدادی از  وسایل آشپزخانه و دود گرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf