آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه دوازدهم آذر ماه نودو سه ساعت 06:20 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان طالقانی،روبروی خیابان ششم غربی،کوچه مبین گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه یازدهم آذر ماه نود و سه ساعت 19:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات بازیافت واقع در شهریار،میدان نماز،مجاورت گاراژ بزرگ گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری زیادی بازیافت در محوطه باز به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه یازدهم آذرماه نودو سه ساعت 14:02 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق اتاق یکدستگاه خودرو بنز کمپرسی واقع در جاده تهران به شهریار،بلوار پلیس،نرسیده به میدان نماز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کابین یکدستگاه خودرو بنز کمپرسی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که توسط راننده خودرو فوق بوسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل اقدامات لازم را مبذول نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده جلسه هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار امروز سه شنبه یازدهم آذر ماه نودو سه راس ساعت 14:30 به ریاست مهندس سید علی درخشان معاون محترم خدمات شهر و رئیس هیئت مدیره سازمان و سایر اعضاء در محل اداره مرکزی آتش نشانی شهریار برگزار گردید.

ابتدا تلاوتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم به حاضرین درجلسه درخواست های مدیر عامل سازمان به صورت کتبی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

امروز سه شنبه یازدهم آذر ماه نودو سه تعداد 192 نفر از دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای شهداء  واقع در شهریار،بلوار شهید کلهر آموزش اصول و مبانی حریق و نحوه کار با خاموش کننده های دستی را بصورت تئوری  از ساعت 08:00 الی 11:00 جمعا به مدت سه ساعت  توسط مربی آموزشی سازمان در محل مدرسه فوق طی نمودند.

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دوشنبه دهم آذر ماه نود ودو ساعت 14:37 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط از ارتفاع کارگری 35 ساله واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،جنب پایانه مسافربری قدیم،مجتمع تجاری  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی  و 401 شهریار را به صدا درآورد و نجات گران با امکانات و تچهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوشکار 35 ساله به علتی نامعلوم از طبقه چهارم مجتمع تجاری نیمه کاره به طبقه همکف سقوط کرده و از ناحیه سر بشدت مصدوم و دچار خونریزی شدید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محل شخص مذکور توسط اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و متاسفانه فوت می نماید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه نهم آذرماه نودو سه ساعت 21:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار شهید مداحی،گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی  توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز یکشنبه نهم آذر ماه نودو سه ساعت 19:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،رزکان،کوچه شقایق دوم،کوچه شهید عنبری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و  501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل مسکونی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز  یکشنبه نهم آذر ماه نودو سه ساعت 14:58 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن پسربچه ای یازده ساله در پشت بام یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،فواصل خیابان سیزدهم و چهاردهم غربی،کوچه شهیدان جافری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل به محل اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید پسر بچه ای یازده ساله جهت گرفتن توپ فوتبال در پشت بام یکباب منزل مسکونی از المک گاز بالا رفته و قادر به پائین آمدن نبود که با تلاش امدادگران شخص مذکور با استفاده از نردبان به پائین انتقال داده شد.

 



مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf