آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیستم مهر ماه نود وسه ساعت 21:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پژو 206 با گاردریل کنار جاده واقع در جاده شهریار به تهران،نرسیده به وردی شهرقدس،روبروی پلیس راه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده با گاردریل کنار جاده برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی و حریق خودرو از قسمت موتور گردیده بود که ضمن اطفاء حریق و ایمن سازی کامل جاده اقدامات لازم صورت پذیرفت .

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیستم مهر ماه نودو سه ساعت 16:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،میدان حافظ،بلوار تعاون گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت نشت بنزین از قسمت موتور طعمه حریق شده  که  با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 

 

 


بسم الله الرحمن الرحیم

(الحمدلله الذي جعلنا من‌المتمسكين بولايت اميرالمومنين علي ‌بن ‌ابي‌طالب عليه‌السلام)

 


 

غدير تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاريخ بشريت است. غدير يك مكان محدود نيست، بلكه بی منتها و جاودانه است. زنجيره تداوم ايمان، وجدان پاك هستی و نبض حيات حقيقت است. سعادتی كه با غدير آشناييم و به آن مهر می‌ورزيم و در سايه‌سار نخل ولايت، نفسی تازه می‌‌كنيم و در تداوم پيمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزيم.

غدير دريايی است خروشنده، آسمانی‌است پر ستاره، تأكيدی‌ است بر حقانيت حقيقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنيايی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب، و فضایی است سرشار از ترنم ايمان. ما با غدير زنده‌ايم و از دريای بيكرانه‌ای كه در غدير از فراز دست رسول صلی‌الله عليه و آله بر سرزمين بشريت جاری شد، طراوت و روشنايی می‌گيريم و دست تولّی به دامن خورشيد می زنيم.

فرارسيدن عيد بزرگ ولايت، عيد سعيد غدير خم و روز اكمال دين و اتمام نعمت الهی بر بندگان را به آقا امام زمان (عج) ولایت حق وجاوید همیشگی ونایب برحقش حضرت امام خامنه ای مد ظله و عموم ملت مسلمان وشیعیان ولايتمدار ايران اسلامی به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان شهریار وتمامی همکاران محترم در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داريم ما را از متمسكين راستين به ولايت اميرالمومنين علی عليه‌السلام محسوب فرمايد.

یاسر حیدریان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی

وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم مهر ماه نودو سه ساعت 18:32 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،میدان امام خمینی(ره)،ابتدای خیابان شهرداری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی در قسمت پشت بام به علت اتصالی برق طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  نوزدهم مهر ماه نودو سه ساعت 16:08 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در جاده رباط کریم به شهریار ،بلوار شهید مداحی،روبروی حصارزیرک گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امدادونجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد وامدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو  سبک شامل سونوتا و پژو پرشیا  به علت بی احتیاطی  با یکدیگر برخورد نموده که منجر وازگونی سونوتا و مصدوم و محبوس شدن دو  نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج وبا همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf