آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه  بیست و هفتم فروردین ماه نودو سه ساعت 04:36 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از میدان معادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدستگاه کامیون 10 تن برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده سمند و خسارت مالی گردیده بود  که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم فروردین ماه نودو سه ساعت 18:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری قدیمی در یک باب منزل مسکونی واقع در شهریار،امیریه،خیابان شهیدرفیعی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و انباری قدیمی یک منزل مسکونی در قسمت پشت بام به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم فروردین ماه نودو سه ساعت 17:50 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،خیابان شهیدرباطی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی به علت اتصالی سه راهی یخچال  طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشان ضمن خارج نمودن دود با رم فن فشار مثبت حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و پنجم فروردین ماه نودو سه ساعت 14:53 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،امیریه،خیابان امام خمینی(ره)،نبش خیابان آزادگان گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره 201 امیریه را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و پنجم فروردین ماه نود و سه در ساعت 00:43 دقیقه بامداد طی تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار واژگونی یک دستگاه خودروی پراید واقع در جاده رزکان ، بعد از کلانتری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ آلارم ایستگاه 501 رزکان و 101 مرکزی را بصدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند .در بدو ورود مامورین مشاهده گردید که خودروی پراید بطور نا معلومی از جاده منحرف شده و واژگون گردیده است.

نیروهای امدادی سازمان بلافاصله نسبت به ایمن سازی محیط و همچنین انتقال مجروحین به آمبولانس اقدام نموده و محل حادثه  تحویل عوامل انتظامی گردید.

 

 

 


 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf