آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:56 روز چهارشنبه نهم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک منزل مسکونی  واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،خیابان ارغوان سیزدهم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 3 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آشپزخانه منزل فوق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

005978

005979

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طی هماهنگی به عمل آمده جلسه رئیس سازمان با معاونین ومسئولین ایستگاه های سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه هزارو چهارصدودو راس ساعت 08:30 با تلاوت چند از کلام الله مجید در محل سازمان آتش نشانی برگزار گردید.در این جلسه رئیس سازمان به تشریح اهداف و برنامه های آتی ولزوم اهتمام و جدیت کلیه مسئولین در جهت دستیابی به این اهداف که همانا ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان  پرداخته وتقسیم وظایف وپیگیری موضوعات محوله تا اخذ نتیجه قطعی وتکریم ارباب رجوع وحادثه دیدگان وحفظ حقوق شهروندی را از اهم وظایف همه کارکنان برشمرد.

در این جلسه مسئولین ایستگاه های سازمان برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمودند.

005974

005975

005976

005977

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان شهریار، آتش سوزی کارگاه تولید جک درب در شهریار مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی ساعت 15:14 روز سه شنبه هشتم اسفند ماه هزارو چهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واقع در شهریار،جاده آدران،قبل از اسدآباد اطلاع رسانی و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 7 کهنز درمحل حضور یافتند.

بر اساس این گزارش مقداری کارتن بسته بندی شده در کارگاه فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که بلافاصله آتش نشانان شهریار عملیات اطفاء حریق را با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع وسرانجام پس از یک عملیات فشرده حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید. 

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی شهریار در حال بررسی می باشد.

005969

 

005970

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:56 روز سه شنبه هشتم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک واقع در شهریار،بلوار شهداء،ابتدای زیر گذر سه سطحه شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان ایستگاه مذکور با امکانات و تجهیزات کامل در محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار با حضور در محل مشاهده نمودند دو دستگاه خودرو پژو 206 و برلیانس با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن هر دو راننده خودرو های مذکور و بروز خسارت مالی سنگین گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افراد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل  عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

005971

005972

005973

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:37 روز سه شنبه هشتم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی واقع در شهریار،جاده آدران،نرسیده به اسدآباد،کوچه فاطمیان گزارش گردید

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 7 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چهار نفر از شهروندان به علت انتشار گاز منواکسید کربن(غیر استاندارد بودن دودکش و.....) دچار گازگرفتگی شدند که ضمن انتقال به هوای باز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

005967

005968

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 10:26 روز سه شنبه هشتم اسفند ماه هزاروچهارصدودو با مراجعه حضوری یک شهروند خانم به ایستگاه 4 شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.

نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر نموده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.

کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

005966

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:52 روز سه شنبه هشتم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو  سواری واقع در شهریار،تقاطع سه سطحه شهید صیاد شیرازی به طرف فاز یک اندیشه،نرسیده به بلوار مدرس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو  پراید به علتی نامعلوم واژگون و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال و محل تحویل عوامل مربوطه گردید.

 علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

005964

005965

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:55 روز  دوشنبه هفتم اسفندماه هزاروچهارصدودو با مراجعه حضوری کودک هفت ساله به همراه خانواده به ایستگاه مرکزی که شی پلاستیکی در انگشت دست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات مورد نیاز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اقدام به بریدن قطعه پلاستیکی نموده و انگشت دست فرد را آزاد و رها نمودند.

کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

005961

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:12 روز دوشنبه هفتم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک واقع در شهریار،میدان فجر،بلوار شهید کلهر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 4 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان ایستگاه مذکور با امکانات و تجهیزات کامل در محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار با حضور در محل مشاهده نمودند دو دستگاه خودرو سواری و به شرح تصاویر با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن یک نفر و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری فرد مصدوم تحویل عوامل اورژانس و محل تحویل عوامل انتظامی گردید.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

005957

005958

005959

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf