آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم شهریور ماه نودو سه ساعت 13:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارریزش یکباب مغازه تهیه غذا  واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،ابتدای بلوار شهیددنیا مالی،نبش کوچه گلشن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل  سازمان به همراه جناب آقای رهگذر مسئول حراست سازمان و معاونت عملیات و پیشگیری و مسئولین ایستگاه ها در محل حضور یافتند.

امداد گران سازمان در بدو ورود به محل حادثه مشاهده نمودند در اثر انجام گودبرداری غیر اصولی و عدم اجرای سازه نگهبان مناسب،منجر به ریزش دیوار یکباب مغازه و مصدوم  شدن چهار  نفر گردیده بود که بلافاصله پس از اقدامات اولیه و ایمن سازی محل و قطع برق و گاز مغازه افراد مصدوم با همکاری اورزانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و اخطاریه کتبی برای مالک ملک گودبرداری شده صادر و محل ایمن سازی گردید.

 

 

 



مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf