آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:58 روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در بالکن یکباب مغازه واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیامالی،فواصل شقایق یازدهم و دهم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه مرکزی را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در محل فوق محبوس شده  که با تلاش آتش نشانان رهاسازی گردید.

006043

روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:03 روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش چاه یک منزل مسکونی واقع در شهریار،بلوار آزادگان،بعد از پمپ بنزین گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 7 کهنز را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید چاه فاضلاب در داخل یک منزل مسکونی نشست کرده و منجر به ریزش دهانه ورودی چاه، ایجاد حفره عمیق گردیده بود که ضمن ایمن سازی و محصور نمودن محل با نوارخطر توصیه گردید سریعا با هماهنگی مهندسین مربوطه نسبت به ترمیم و یا حفر یک حلقه چاه جدید اقدام نمایند.

006039

006040

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 ساعت 19:54 روز جمعه بیست و چهارم اسفند ماه هزاروچهارصدودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گیر کردن سر کودک لای نرده آهنی واقع در شهریار،خیابان انقلاب،کوچه شهید احمدی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 4 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سر کودک مذکور و به شرح تصاویر در لای نرده آهنی گیر کرده بود که با تلاش آتش نشانان بوسیله تجهیزات نجات رها سازی و تحویل خانواده اش گردید.

006031

006032

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

 ساعت 16:55 روز پنجشنبه ببست و چهارم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش دیوار و سقف پارکینگ در مجاورت ملک گودبرداری شده واقع در شهریار،شهرک شاهد،خیابان شهید مطهری گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید به علت رعایت نکردن اصول ایمنی در زمان گودبرداری منجر به تخریب دیوار پارکینگ و قسمتی از سقف ملک همجوار و بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن محصور نمودن محل با نوار خطر و اخطار تخلیه ساکنین به افراد حاضر در محل توصیه گردید سریعا با هماهنگی مهندسین مربوطه اقدامات لازم صورت پذیرد.

006028

006029

 

006030

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:45 روز سه شنبه بیست و دوم اسفند ماه هزاروچهارصدو دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط ایرانیت بر روی کابل برق واقع در شهریار،بلوار آزادگان،روبروی اسدآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 7 کهنز را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ایرانیت نسبتا بزرگ در اثر عدم بست مناسب و وزش باد بر روی کابل برق سقوط کرده که ضمن هماهنگی با امداد برق و قطع کامل برق از محل مذکور جمع آوری و رفع خطر گردید.

006023

 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf