آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه نهم بهمن ماه نودو سه ساعت 15:45 طی تماس  آتش نشانی صباشهر به آتش نشانی شهریار مبنی بر سقوط جوانی حدودا 35 ساله  داخل چاه واقع در جاده صباشهر به طرف شهریار،مجتمع آبگردان ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی  را به همراه معاونت پیشگیری به محل حادثه اعزام نمود .

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کارگری حدودا 35 ساله به علتی نامعلوم داخل چاه 30 متری سقوط کرده که با سرعت عمل آتش نشانان و انجام کمک های اولیه و فیکس کردن کمر،گردن و پا فرد مذکور از داخل چاه خارج و با همکاری اورژانس 115 مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال و از مرگ نجات یافت.

 

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه نهم بهمن ماه نودو سه ساعت 12:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر واقع در شهریار،میدان فجر به طرف تقاطع غیر همسطح سپاه،روبروی تالار الماس غرب گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  دو دستگاه خودرو سواری شامل پراید و سمند به علتی نامعلوم  با یکدیگر برخورد نموده که منجر به واژگونی پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو های مذکور با هماهنگی پلیس راهور  مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.

"خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و علت این تصادف توسط راهنمائی و رانندگی شهریار تحت بررسی می باشد."

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه نودو سه ساعت 18:24 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو پراید با یک اصله درخت واقع در شهریار،بلوار پلیس،نرسیده به قره تپه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل به محل اعزام با توجه به حساسیت موضوع مدیر عامل سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی  از مسیر جاده منحرف و به یک اصله درخت برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان خودرو فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز جمعه سوم بهمن ماه نودو سه ساعت 10:15 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع در شهریار،شهرک جعفریه،بلوار امام حسین (ع) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 601 جعفریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پیکان وانت  به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و در داخل کانال واژگون که منجر به مصدوم شدن یک نفر  گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه  گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد روز جمعه سوم بهمن ماه نودو سه ساعت 00:37 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گازگرفتگی دو نفر از شهروندان واقع در شهریار،خیابان انقلاب،کوچه قلم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و مدیر عامل سازمان  به همراه معاونت عملیات و پیشگیری و آتش نشانان در محل حادثه حاضر و متاسفانه یک خانواده دو نفره در اثر استنشاق گاز co ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی واستفاده غیر ایمن از دودکش آبگرمکن منجر به گازگرفتگی و  و فوت افراد گردیده بود که اجساد افراد فوت شده تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه گردید.

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf