آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مرخه دوازدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 14:45 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر مشاهده یک مار در منزلی مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را  به محل حادثه  واقع در شهریار،کهنز،خیابان ملت،کوچه شهیدبهرامی  اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، تیمی از آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که یک حلقه مار یک متری در اتاق خواب منزل  مسکونی باعث رعب و وحشت اهالی منزل شده است.
در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری)  صید کرده و به نگرانی ساکنین خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم خردادماه نود ودو ساعت 11:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش دیوار  واقع در شهریار،کوچه تقوی،جنب مسجد حاج حسن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل شدند و دیوارملکی  که به علت ترک و تحت فشار بودن آجر های جمع آوری شده از قسمت داخل به طرف خیابان ریزش کرده بود ضمن ایمن سازی کامل  توصیه های لازم به مالک جهت رفع نقص  ارائه گردید و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 01:00 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در جاده رباط کریم به طرف شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی واژگون  و منجر به مصدوم شدن شش نفر از سرنشینان خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و  به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 4 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 

هشتم خرداد ماه نود ودو

1-ساعت 17:53 حریق ضایعات در بالکن یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،وائین،بین خیابان میلاد یکم و سوم،خیابان گلشن

2-ساعت 21:21 محبوس شدن شخصی داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،روبروی بیمارستان امام سجاد(ع)

3-ساعت 21:49 گیر کردن انگشتر در انگشت شخصی با مراجعه حضوری به ایستگاه 301 اندیشه

نهم خردادماه نود ودو

4-ساعت 00:11 بامداد اعزام نیروی کمکی به آتش نشانی صباشهر جهت اطفاء  حریق کارگاه چوب بری واقع در صباشهر،روبروی صبا باتری

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه ششم خرداد ماه نودو دو ساعت 16:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش داربست واقع در شهریار،شهرک رفاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و شخصی در قسمت بالکن طبقه سوم یکباب ساختمان اقدام به نصب داربست نموده بود و با توجه به وزش باد شدیدمنجر به ریزش مقداری از داربست ها به داخل  خیابان و معلق ماندن الباقی آن گردیده بود که  به سه دستگاه خودرو سواری خسارت وارد گردید و ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوار خطر و پس از آمدن جرثقیل و انتقال داربست ها به داخل تراس در ساعت 21:47 پس از پنج ساعت و سه دقیقه نیروهای امدادی سازمان  به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf