آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:33 روز چهارشنبه سوم مرداد ماه هزاروچهارصدوسه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ترانس برق  واقع در شهریار،وائین،بلوار جویبار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ترانس فوق به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان با رعایت کامل اصول ایمنی اطفاء گردید.

006457

006458

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:17 روز چهارشنبه سوم مردادماه هزاروچهارصدوسه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ ویلا واقع درشهریار،امیریه،خیابان شهید سیف الهی،بعد از شرکت کالبر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 2 امیریه را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب ویلا داخل باغ به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

006455

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:13 روز چهارشنبه سوم مرداد ماه هزاروچهارصدوسه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق آشپزخانه یک واحد مسکونی واقع درشهریار،وائین،بلوار امام خمینی(ره)،خیابان بعثت سوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  مقداری کارتن و وسایل در آشپزخانه واحد فوق از قسمت باکس اوپن به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

006453

006454

 روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:30 بامداد روز شنبه سی ام تیرماه هزاروچهارصدوسه طی تماس آتش نشانی فردوسیه با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر درخواست نیروی کمکی جهت اطفاء حریق کارخانه تولید چراغ خودرو،ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشان ایستگاه مربوطه را به استعداد 15 نفر نیروی عملیاتی،یکدستگاه نردبان بلند مرتبه،یکدستگاه خودرو اسکانیا 18 تن،یک تانکر 30.000 لیتری،دو تانکر 10.000 لیتری به محل حریق واقع در شهریار،فردوسیه،بلوار امیرکبیر،خیابان صنعتگران اعزام و با توجه به اهمیت موضوع حمید رضا دمرچی لو رئیس سازمان به همراه معاونت عملیات در محل حضور یافتند.

بر اساس این گزارش سوله کارخانه مذکور حدود 10000 متر مربع به علتی نامعلوم طعمه حریق شده و با توجه به وجود مایعات قابل اشتعال،حساسیت عملیات را بالا برده بود که بالافاصله آتش نشانان عملیات اطفاء حریق را با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع و سرانجام پس از یک عملیات طولانی حریق با همکاری آتش نشانان شهرهای همجوار(تهران،اسلامشهر،شهرقدس،ملارد،فاز سه اندیشه،صباشهر و....) اطفاء گردید.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه تحت بررسی می باشد.

006433

006434

006435

 

006436

006437

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:04 روز جمعه بیست و دوم تیرماه هزاروچهارصدوسه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو واقع در شهریار،میدان نماز به طرف تهران،روبروری رضی آباد پائین گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 5 شهید قائنی رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو تاکسی به علتی نامعلوم  از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

006423

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf