آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هفتم  دی ماه نود ودو ساعت 23:36 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار  در یک واحد تجاری و اداری واقع در شهریار،شهرک جعفریه،ابتدای خیابان پنجم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 601 جعفریه را به صدا درآورد و با توجه به حساسیت حادثه جناب آقای حیدریان سرپرست محترم سازمان به همراه  آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یک واحد تجاری و اداری در طبقه دوم که به علتی نامعلوم منجر به انفجار و آتش سوزی و تخریب پنجره ها  و مصدوم شدن شدید دو نفر گردیده بود ضمن اطفاء حریق و امداد رسانی  افرد مصدوم  با همکاری  اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

در این انفجار و آتش سوزی به عمده وسایل واحد خسارت وارد گردید و علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد امروز پنج شنبه بیست و چهارم دی ماه نودو دو ساعت 02:11 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه مینی بوس واقع در شهریار،جنب پارک 22 بهمن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و خودرو مذکور را که به علت بی احتیاطی راننده و استفاده از پیک نیک در داخل خودرو دچار حریق شده بود را با تلاش فراوان و خارج نمودن پیک نیک و گالن سه لیتری بنزین از داخل خودرواطفاء نموده و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم دی ماه نودو دو ساعت 23:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو  واقع در شهریار،خیابان امام علی(ع)،کوچه قره گزلو  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پزو 206 به علت اتصالی در سیستم برق خودرو طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز سه شنبه بیست و چهارم دی ماه نود ودو ساعت 06:51 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  حاشیه باغی در شهریار توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم دی ماه نود ودو ساعت 18:20 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،ابراهیم آباد،خیابان ایران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و شخصی بصورت غیر اصولی اقدام به پرکردن پیک نیک از سیلندر گاز 11 کیلوئی نموده بود که به علت نشت گاز در مجاورت شعله منجر به حریق و مصدوم شدن یک نفر از ناحیه دست و پا گردیده بود که ضمن اطفاء حریق فرد مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf