آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

درساعت 00:29 بامداد امروز شنبه بیست ویکم دی ماه نود ودو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه انفجار گاز LPG (سیلندر 11 کیلوئی)منجربه آتش سوزی در مجتمع تجاری-اداری خالی از سکنه ایستاتیس واقع در شهریار،خیابان طالقانی،نرسیده به شهرداری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله اکیپهای اطفائی و امدادی از ایستگاه های مرکزی و 401 شهریار را به محل اعزام و با توجه به وسعت دامنه حریق ایستگاه های آتش نشانی اندیشه و جعفریه به محل فراخوان شده که جمعا چهار دستگاه خودرو سنگین اطفائی،یکدستگاه تریلر و سه دستگاه خودرو پیشرو نجات جمعا به استعداد 20 نفر نیروی عملیاتی در فرایند ملک مذکور حضور و کلیه پرسنل نیرو های عملیاتی حاضر در محل به اذعان تمامی شاهدان حادثه با ازخود گذشتگی و ریسک بالا اقدام به اطفاء حریق و تجسس در تمامی طبقات برای اطفاء کامل حریق و کشف جسدیا مجروحین احتمالی حادثه نمودند که طی بررسی بعمل آمده در اثر انتشار گاز LPG (سیلندر 11 کیلوئی)و رسیدن به شعله و حررارت پلوپز حادثه انفجار و آتش سوزی ناشی از انفجار در طبقه اول ملک مذکور گردیده بود که با توجه به شدت انفجار فردی 24 ساله بنام محمد آقائی که به عنوان نگهبان مجتمع در محل حضور داشته و به بیرون از ساختمان پرتاب گردیده و به دلیل شدت جراحات و قرارگرفتن درمعرض آتش سوزی متاسفانه فوت نموده است.

 

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیستم دی ماه نود ودو ساعت 18:21 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق ناشی از نشت گاز مایع(11کیلوئی)واقع در شهریار فاز یک اندیشه،خیابان اول شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و همزمان مسئولین عملیات و پیشگیری به همراه آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و شخصی در بالکن یکباب منزل مسکونی اقدام به شارژ سیلندر گاز مسافرتی از سیلندر گاز 11 کیلوئی نموده بود که به علت بی احتیاطی منجر به نشت گاز و انفجار  و آتش سوزی و شکسته شدن پنجره ها  و مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن امداد رسانی و اطفاء حریق فرد مصدوم  به بیمارستان انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم دی ماه نودو دو ساعت 15:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو واقع در شهریار،نبش میدان شهیدصیادشیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پزو به علت نشت بنزین طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم دی ماه نود ودو ساعت 23:59 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،بلوار آزادگان،روبروی میدان میوه و تره بار گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود را برای نجات پیرمرد گرفتار شده در میان شعله های اتش و اطفاء حریق به طور همزمان آغاز نمودند و ضمن اطفاء حریق پیرمرد 70 ساله که در میان شعله های آتش محبوس گردیده بود با تلاش آتش نشانان  به هوای آزاد انتقال و تحویل اورژانس حاضر در محل گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم دی ماه نودودو ساعت 12:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کپسول گاز مایع(11 کیلوئی)واقع در شهریار،بلوارشهیدکلهر،روبروی تالار الماس غرب،دفتر سنگ فروشی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و سیلندر گاز 11 کیلوئی به علت نشت گاز مایع از قسمت ریگلاتور طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان به محیط باز انتقال و اطفاء گردید.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf