آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد امروز دوشنبه ششم آبانماه نودو دو ساعت 00:26 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه کابینت سازی ام دی اف واقع در شهریار،بلوار پلیس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یک کارگاه کابینت سازی ام دی اف که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود و به مقداری از وسایل موجود در کارگاه خسارت وارد گردید با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

لازم بذکر است خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم آبانماه نودو دو ساعت 17:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک اصله درخت واقع در شهریار،روبروی شهرک شاهد،کوچه شقایق گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یک اصله درخت کهنسال که توسط افرادی ناشناس از قسمت تنه طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به درختان مجاور جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم آبانماه نودو دو ساعت 14:16 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار  انفجار  و تخریب دیوار یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،بلوار نواب صفوی،خیابان محسنی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق  ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و  شخصی اقدام به گذاشتن کاربید در مجاورت جعبه های خرمالو جهت رسیدن میوه نموده بود  که منجر به انفجار و تخریب دیوار حیاط یکباب منزل مسکونی به متراژ دو متر و ارتفاع سه متر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محیط اقدامات لازم صورت پذیرفت.

لازم بذکر است خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وهفتم مهر ماه نودو دو ساعت 17:11 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو واقع در فاز یک اندیشه،بین خیابان هشتم و هفتم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پژو 405 به علت نقص فنی در سیستم سوخت رسانی از قسمت موتور طعمه حریق شده بود  با تلاش آتش نشانان ضمن اطفاء حریق از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد امروز پنج شنبه بیست و پنجم مهر ماه نود و دو ساعت 01:08 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،میدان بسیج گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا در آورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغ جلوگیری بعمل آوردند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf