آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و سوم شهریور ماه نود ودو ساعت 13:25 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی واقع در شهریار فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان ولایت کوچه فجر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند که یک واحد مسکونی در طبقه سوم به علت نشت گاز شهری منجر به انفجار و آتش سوزی و تخریب پنجره ها  و مصدوم شدن شدید یک نفر گردیده بود که ضمن امداد رسانی و اطفاء حریق واحد مسکونی، فرد مصدوم  نیز توسط اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

لازم بذکر است در این انفجار و آتش سوزی به تمامی وسایل منزل خسارت وارد گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز شنبه بیست و سوم شهریور ماه نود ودو ساعت 10:15 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان یازدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

لازم بذکر است خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و به اکٍثر وسایل موجود در منزل خسارت وارد گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیستم شهریور ماه نود ودو ساعت 15:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو نیسان منجر به حریق  واقع در جاده شهریار-ملارد،نرسیده به شهرک جعفریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 601 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو نیسان که به علتی نامعلوم واژگون،طعمه حریق و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود  با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفاء و افراد مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیستم شهریورماه نود ودو ساعت 13:45 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق تابلو برق منجر به انفجار واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان معلم،حدفاصل خیابان نهم و دهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و ترانس برق  به علت اتصال فیوزها منجر به حریق، انفجار و مصدوم شدن یک نفر و خسارت به یکدستگاه خودرو پرشیا پارک شده گردیده بود که ضمن پوشش ایمنی و اطفائی فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 


 

 

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نوزدهم شهریور ماه نود ودو ساعت 17:01 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گاراژ صافکاری و مکانیکی  واقع در شهریار،جنب میدان شهید صیاد شیرازی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و گاراژ صافکاری و مکانیکی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود و به دو دستگاه خودرو پژو پارس و پیکان خسارت وارد گردید با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید و از  افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf