آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 5 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست و چهارم مهر ماه نودو سه

1-ساعت 13:12 حریق علوفه گاوداری  واقع در شهریار،امیریه،انتهای خیابان ولیعصر(عج)،جنب شرکت گاز

2-ساعت 15:44 ریزش سنگ نمای ساختمان واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی،خیابان عمران،کوچه حسینیه

3-ساعت 17:04 حریق کارگاه تولیدی پوشاک واقع در دهشاد بالا،کوی فرهنگیان و درخواست نیروی کمکی از آتش نشانی باغستان و اعزام نیروی عملیاتی با تجهیزات کامل به  محل مورد اشاره

بیست و پنجم مهر ماه نودو سه

4-ساعت 13:14 حریق ضایعات نجاری واقع در شهریار،عباس آباد،کوچه طراوت

بیست و ششم مهر ماه نودو سه

5-ساعت 01:34 حریق حاشیه باغ واقع در جاده رباط کریم به طرف شهریار،بعد از سه راهی امیریه،نرسیده به میدان بسیج

 

 

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جناب آقای حیدریان مدیر عامل محترم سازمان وجمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه بیست و چهارم مهر ماه نودو سه با شکوه خاصی برگزار گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 3 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 


بیست و سوم مهر ماه نودو سه

1-ساعت 15:48 حریق ضایعات لاستیک واقع در شهریار،میدان شهید صیاد شیرازی به طرف جعفریه،روبروی پمپ بنزین

2-ساعت 18:42 حریق ضایعات نخاله های ساختمانی واقع در شهریار،شهرک صدف،خیابان توحید جنوبی،خیابان نگارستان،خیابان ارغوان
3-ساعت 22:29 محبوس شدن کودکی 2.5 ساله در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دهم غربی،کوچه سپند

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در راستای اجرای مصوبات جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه فرمانداری شهرستان شهریار و همزمان با هفته کاهش آثار بلایای طبیعی اولین مانور اختصاصی اطفاء حریق و امداد و نجات با سناریوی ایجاد زلزله و به تبع آن تخریب آوار با ایجاد انفجار و آتش سوزی در خط لوله فرضی انتقال مشتقات نفتی در قالب سه انفجار جداگانه با مشارکت عوامل اطفائی و امدادی سازمان  آتش نشانی شهریار در ساعت 10 صبح بیست و سوم مهر ماه نودو سه با حضور شهردار محترم شهریار،معاونت محترم فنی و عمرانی فرمانداری شهریار،اعضاء محترم شورای اسلامی شهر شهریار،فرمانده محترم نیروی انتظامی شهریار،فرمانده محترم بسیج ادارات شهریار،معاونت محترم خدمات شهر شهرداری شهریار و تنی چند از مسئولین شهری و شهرداری و اصحاب رسانه در محل ایستگاه آتش نشانی کهنز با اقتدار کامل برگزار گردید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


بسم الله الرحمن الرحیم

(الحمدلله الذي جعلنا من‌المتمسكين بولايت اميرالمومنين علي ‌بن ‌ابي‌طالب عليه‌السلام)

 


 

غدير تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاريخ بشريت است. غدير يك مكان محدود نيست، بلكه بی منتها و جاودانه است. زنجيره تداوم ايمان، وجدان پاك هستی و نبض حيات حقيقت است. سعادتی كه با غدير آشناييم و به آن مهر می‌ورزيم و در سايه‌سار نخل ولايت، نفسی تازه می‌‌كنيم و در تداوم پيمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزيم.

غدير دريايی است خروشنده، آسمانی‌است پر ستاره، تأكيدی‌ است بر حقانيت حقيقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنيايی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب، و فضایی است سرشار از ترنم ايمان. ما با غدير زنده‌ايم و از دريای بيكرانه‌ای كه در غدير از فراز دست رسول صلی‌الله عليه و آله بر سرزمين بشريت جاری شد، طراوت و روشنايی می‌گيريم و دست تولّی به دامن خورشيد می زنيم.

فرارسيدن عيد بزرگ ولايت، عيد سعيد غدير خم و روز اكمال دين و اتمام نعمت الهی بر بندگان را به آقا امام زمان (عج) ولایت حق وجاوید همیشگی ونایب برحقش حضرت امام خامنه ای مد ظله و عموم ملت مسلمان وشیعیان ولايتمدار ايران اسلامی به ویژه مردم متدین و شریف شهرستان شهریار وتمامی همکاران محترم در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داريم ما را از متمسكين راستين به ولايت اميرالمومنين علی عليه‌السلام محسوب فرمايد.

یاسر حیدریان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی

وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مدیر عامل محترم سازمان با هدف سنجش میزان آمادگی پرسنل سازمان اعم از ستادی و عملیاتی در زمان بروز بحران در ساعت 21 نوزدهم مهر ماه نودو سه بدون اطلاع قبلی اقدام به فراخوان عمومی تمامی پرسنل در یکی از نقاط شهر نموده که بخش عظیمی از پرسنل با احساس مسئولیت فراوان در محل حاضر و سپس اهداف فراخوان از سوی مدیرعامل به حاضرین در محل تشریح شد.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf