آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 11:31 و 21:30 سی و یکم مرداد ماه نودو سه طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،چهار راه مخابرات،خیابان سیرت جنوبی و مرحله دوم واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه ثمری به علت نقص فنی گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار  اکیپ های عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را طی دو مرحله به محل های مورد اشاره  اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین طبقات متوقف و چهار نفر از شهروندان  درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی ام مرداد ماه نودو سه ساعت 18:37 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه گیر کردن پای شخصی در پل آهنی واقع در شهریار،ابتدای خیابان آزادگان  گزارش گردید.

ستادفرمانداهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزم و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید پای خانمی 21 ساله در میان پل آهنی گیر کرده که با تلاش آتش نشانان پس از رهائی سازی پای نامبرده فرد مذکور باهمکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  سی ام مرداد ماه نودو سه ساعت 14:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم شرقی،کوچه راستی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جناب آقای حیدریان مدیر عامل محترم سازمان وجمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه سی ام  مرداد ماه نودو سه با شکوه خاصی برگزار گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هشتم مرداد ماه نودو سه ساعت 22:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ترانس برق واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،فواصل خیابان دهم و یازدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید ترانس برق به علت اوج مصرف طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی  بطور کامل اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه  بیست و هشتم مرداد ماه نودو سه ساعت 22:29 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پیکان واقع در شهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف کرج،بعد از سازمان موتوری شهرداری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را یه صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پیکان به علت بی احتیاطی و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و واژگون که منجر به بروز خسارت مالی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری پس از برگرداندن خودرو به حالت اولیه خودرو فوق تحویل مالک گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وهشتم مرداد ماه نود و سه ساعت 16:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن کودکی دو ساله در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،خیابان طالقانی،کوچه نوروزی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کودکی دو ساله به علت بسته شدن درب واحد داخل منزل محبوس گردیده بود که با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی مالک با رعایت اصول ایمنی  درب واحد را باز نموده و کودک خردسال را  صحیح و سالم تحویل خانواده اش دادند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز سه شنبه  بیست و هشتم مرداد ماه نودو سه ساعت 04:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،خیابان شهید احمد رهگذر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت روشن ماندن پیک نیک و به خواب رفتن مالک طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته و به دود گرفتگی واحد و مقداری وسایل خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هفتم مرداد ماه نودو سه ساعت 17:18 با مشاهده حریق یکدستگاه خودرو زانتیا در مقابل ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهریار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه  مذکور حریق خودرو فوق را اطفاء نموده و از گسترش اتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf