آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه هشتم اسفندماه نودویک ساعت 03:43 بامداد حریق بالکن یکباب منزل مسکونی در شهریار،کهنز،خیابان 12 متری مطهری به سامانه 125 آتش نشانی شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و بالکن یکباب منزل مسکونی که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به منزل وافزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:


ساعت 20:25 ششم اسفند ماه نودویک طی تماس با سامانه 125 حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور در شهریار،فاز دو شهرک مخابرات گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات  متوقف و دو نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه ششم اسفندماه نودویک ساعت 18:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 405 در شهریار،شهرک مخابرات گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند ویکدستگاه خودرو پژو 405 که به علت اتصالی سیم کشی داخل موتور طعمه حریق شده بود اطفاء نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

کلاس آموزش حلقه صالحین  اعضای پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار باحضور بسیجیان آتش نشان و با محوریت موضوعات ومسائل روزکشور واحکام وخاطرات ایثارگران روز دوشنبه هفتم اسفند ماه نودویک از ساعت 12 الی 13در محل نمازخانه اداره مرکزی سازمان  بصورت کنفرانسی برگزار گردید.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه ششم اسفندماه نودویک ساعت 07:30 برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده شهریاربه طرف تهران،بلوار پلیس گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند وسه دستگاه خودرو که به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی که با یکدیگر برخورد نمودند  ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری خودروهای مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه پنجم اسفند ماه نودویک ساعت 20:47 طی تماس باسامانه 125 آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق یکباب منزل مسکونی در شهریار،کهنز،خیابان انقلاب،کوچه مسجدصاحب الزمان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل انفجار شدند و یکباب منزل مسکونی که به علت  پر کردن پیک نیک با استفاده از سیلندر گاز 11 کیلوئی و نداشتن بست مناسب و انتشار گاز در فضای منزل منجر به انفجار ودر نهایت حریق گردیده بود ضمن اطفاء حریق و امداد رسانی مصدومین را از محل خارج نموده و با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهارم اسفند ماه نودویک ساعت 14:41 واژگونی یکدستگاه خودرو مزدا دوکابینن در شهریار،امیریه،بلوار شهید مداحی به سامانه 125 آتش نشانی شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدندو راننده خودرو که از ناحیه دست وپا مصدوم گردیده بود از خودرو خارج و  ضمن ایمن سازی کامل وجلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهارم اسفند ماه نودویک ساعت 11:23 یکدستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی با تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود.

ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه در شهریار،میدان صیاد شیرازی به طرف فاز یک اندیشه،روبروی پمپ بنزین شدند وضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان انتقال و خودرو مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده شد.

 


 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار:

در مورخه چهارم اسفند ماه نودویک ساعت 16:04 چهار اصله درخت در حاشیه باغی در شهریار،بلوار آزادگان توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهریار اطفاء و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf