آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه دوم بهمن ماه نودو سه ساعت 18:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،وائین،خیابان بعثت چهارم،ابتدای خیابان رستگار گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد  مسکونی  به علت اتصالی سه راهی برق متصل به لباسشوئی  طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و به مقداری از وسایل آشپزخانه و دودگرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه دوم بهمن ماه نودو سه ساعت 16:42 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات چوب واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،روبروی کوچه خلق گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقداری ضایعات چوب در محوط باز توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه دوم بهمن ماه نودو سه ساعت 15:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش یک حلقه چاه در حیاط یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،میدان امام خمینی(ره)،کوچه سینما سپهر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک حلقه چاه در حیاط یک مجتمع مسکونی به علت پر شدن ریزش کرده که ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوارخطر  توصیه های لازم به مالکین ملک مذکور مبنی بر  هماهنگی سریع با مهندس ناظر صورت پذیرفت.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه یکم بهمن ماه نودو سه ساعت 15:16 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار گازگرفتگی سه نفر از شهروندان واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان یازدهم شرقی،کوچه شاهد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 301  اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سه نفر از شهروندان به علت نشت گاز شهری از قسمت آبگرمکن دچار گازگرفتگی گردیده بودند که با حضور به موقع آتش نشانان و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال  یافتند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با توجه به اهمیت ایجاد برنامه ریزی صحیح جهت برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی بدینوسیله تاریخ اعلام شده در اطلاعیه قبلی(1393/11/06) لغو و تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا از طریق این سایت و پورتال خبری استانداری محترم به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf