آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه بیست و دوم آبانماه نودو سه ساعت 20:55 طی تماس  آتش نشانی باغستان به آتش نشانی شهریار مبنی بر سقوط جوانی 29 ساله  داخل چاه واقع در شهریار،میدان نماز،بلوار پلیس،نرسیده به قره تپه ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی  و 401 شهریار  را به محل حادثه اعزام نمود و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیر عامل سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید جوانی حدودا 29 ساله به علتی نامعلوم داخل چاه 50 متری سقوط کرده که با سرعت عمل آتش نشانان فرد مذکور از داخل چاه خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال و از مرگ نجات یافت.

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه بیست و دوم  آبانماه نودو سه ساعت 11:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،مجتمع 240 واحدی  گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل به محل مورد اشاره اعزام و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیر عامل سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک واحد مسکونی به علت سقوط بخاری برقی بر روی فرش طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این آتش سوزی مصدومی نداشته و به دودگرفتگی واحد و مقداری وسایل  خسارت وارد گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه بیست و یکم آبانماه نودو سه پرسنل شیفت عملیاتی ایستگاه 401  آتش نشانی  شهریار آموزش کف و کف سازها را از ساعت 10:00 الی 12:00 در محل ایستگاه فوق طی نمودند.

 


 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امروز پنج شنبه بیست و دوم آبانماه  نودو سه با شکوه خاصی برگزار گردید.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و یکم آبانماه نودو سه ساعت 16:12 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق در بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،شهرک کمیته،کوچه شهید طوقانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید به علت داغ شدن روغن درون قابلمه بالکن یک واحد مسکونی طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش به واحد و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


 

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf