آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر امروز شنبه دهم خرداد ماه نود وسه ساعت 12:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار پلیس،ابتدای جاده بهاء گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین شامل پراید و ایسوزو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن دو نفر و واژگونی ایسوزو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطزی افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و اقدامات لازم صورت پذیرفت.

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 6 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

هشتم خرداد ماه نودو سه

1-ساعت 07:38 حریق یکباب مغازه خیاطی به علت نشت گاز واقع در شهریار،عباس آباد،کوچه برکات

2-ساعت 16:44 اقدام به خودکشی خانمی 28 ساله از پشت بام یک مجتمع مسکونی واقع در شهریار،میدان فجر،کوچه بنت الهدی که با حضور به موقع آتش نشانان  فرد مذکور را از انجام این کار منصرف نمودند.

نهم خرداد  ماه نودو سه

3-ساعت 10:41 ریزش سنگ نما واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،بلوار طالقانی،خیابان آتش نشان،مجتمع الماس

4-ساعت 15:36 محبوس شدن مردی 60 ساله  داخل یک حلقه چاه بر اثر ریزش چاه مجاور واقع در شهریار،حصارزیرک،کوچه شهید سامانلو

5-ساعت 21:56 نشست ساختمان واقع در شهریار،فازیک اندیشه،شهرک رفاه،رفاه پنجم

6-ساعت 00:14 گیر کردن یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست خانمی 23 ساله با مراجعه حضوری به ایستگاه مرکزی سازمان

 

 

 

 

 

 

 


 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم خرداد ماه نودو سه ساعت 17:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص به طرف میدان بسیج گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  حاشیه باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به باغ  و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه نودو سه با حضور جناب آقای حیدریان سرپرست محترم سازمان و جناب سرهنگ ساجدی کارشناس محترم راهنمائی و رانندگی شهریار و پرسنل آتش نشانی،راهنمائی و رانندگی و آتش نشانان داوطلب شهریار همایش مقررات راهنمائی و رانندگی و کاهش تصادفات و تلفات جانی از ساعت 08:30 الی 12:00 در محل سالن همایش آتش نشانی شهریار برگزار گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم خرداد ماه نودو سه ساعت 21:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان اطلاعات گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی از قسمت آشپزخانه به علت استفاده از دو راهی و پاره بودن شیلنگ گاز طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش اتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf