آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

درمورخه بیستم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 17:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش یک حلقه چاه قدیمی در داخل کوچه واقع در شهریار،کوچه مسجد حاج حسن(ع) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و مشاهده گردید یک حلقه چاه قدیمی در داخل کوچه نشست کرده و منجر به ریزش دهانه چاه گردیده بود که ضمن ایمن سازی و محصور نمودن محل با نوار خطر در اسرع وقت با نظارت مهندسین ناظر نسبت به پر نمودن چاه مذکور اقدام گردد.

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 10:45 با مراجعه حضوری جوانی 17 ساله  به همراه خانواده به  ایستگاه آتش نشانی 301 اندیشه که یک حلقه انگشتر در انگشت دست چپ وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

با توجه به آموزش حدود 300 نفر از خواهران و برادران در سال گذشته که موفق به اخذ گواهینامه دوره 40 ساعته شده اند،دوره ای تحت عنوان دوره تکمیلی آغاز و در دومین جلسه در روز پنج شنبه هجدهم اردیبهشت ماه نودو سه داوطلبین(برادران) از ساعت 08:30 الی 13:30 آموزش های لازم را توسط مربیان آموزشی سازمان فرا گرفتند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در روز پنج شنبه هجدهم اردیبهشت ماه نودو سه تعداد پانزده نفر از پرسنل بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار از ساعت 8 الی 13 در دو مرحله تئوری و عملی  آموزش اطفاء حریق و کار با خاموش کننده های دستی را در مرکز آموزش سازمان توسط مربیان آموزشی سازمان طی نمودند.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 4 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

هجدهم اردیبهشت ماه نودو سه

1-ساعت 10:36 حریق کارگاه لاستیک سازی واقع در روستای انجم آباد،خیابان تعاون و درخواست نیروی کمکی از آتش نشانی رباط کریم به آتش نشانی شهریار

2-ساعت 17:44 حریق هیزم در داخل  باغ  خشک شده واقع در شهریار،خیابان نواب صفوی

نوزدهم اردیبهشت ماه نودو سه

1-ساعت 00:55 محبوس شدن شخصی داخل سرویس بهداشتی به علت شکستگی قفل واقع در شهریار،شهرک صدف،بلوار دکترقریب،خیابان باهنر،بوستان پنجم شرقی

2-ساعت 04:28 حریق باکس زباله واقع شهریار،شهرک جعفریه،کوچه شهید زمردی

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf