آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان های شهریار توفیق روزافزون خدمتگذاران راستین مردم منطقه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)را از خداوند منان خواستارم.

 


سرپرست سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار شوراهاي اسلامي شهروروستا را نمونه متعالي از مردم‌سالاري ديني در جامعه ايران اسلامي دانست.

نهم ارديبهشت ماه در تقويم ملي ايران اسلامي بيانگر رشد و بلوغ حضور مردم در عرصه نقش‌آفريني ايران اسلامي به حساب مي‌آيد چراكه عضويت در نهاد توانمند و تاثيرگذار شوراهاي اسلامي شهروروستا كه نمونه متعالي از مردم‌سالاري ديني در جامعه ايران اسلامي است، فرصتي طلايي براي مسئولان خدمتگزار به مردم شايسته خدمت فراهم آورده است چراكه اقدامات موثر و عملي شوراها در مناطق مختلف زمينه رضايتمندي مردم از خدمت رساني را به نمايش گذاشته و اعتماد عمومي را افزايش خواهد داد.

بي‌شك امروز شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد تبلور حضور اجتماعي مردم در پيشبرد برنامه‌هاي توسعه‌گرايانه و ارتقا روحيه همكاري عمومي و استفاده از خرد جمعي و توان و انرژي پرشور جوانان هستند .
اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستا در راه توسعه و آباداني منطقه خود تنها بايد هدف مقدس خدمت به مردم را در سرلوحه كاري خويش قرار دهند تا با عزمي ملي و مديريتي جهادي دست دردست ديگر مسئولان كشور شاهد شكوفايي هرچه بيشتر اقتصاد و فرهنگ اين مرزوبوم باشيم.

یاسرحیدریان

سرپرست سازمان آتش نشانی و

خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 24 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 4 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

هشتم اردیبهشت ماه نودو سه

1-ساعت 20:55 حریق ضایعات واقع  در جاده شهریار به ملارد،روبروی میزان ساعت

2-ساعت 22:33 ریختن گازوئیل توسط خودروهای عبوری در کف خیابان و احتمال بروز تصادف واقع در امیریه،بلوار امام خمینی(ره)

3-ساعت 22:23 حریق درخت واقع در شهریار،بلوار شادچای،جنب تالارایران

نهم اردیبهشت ماه نودوسه

4-ساعت 07:24 محبوس شدن شخصی در کابین آسانسور در طبقه چهارم واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه گل پونه

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

قابل توجه همشهریان محترم:

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار جهت ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حریق و حوادث در سیزدهمین دوره آموزشی آتش نشانان داوطلب اقدام به ثبت نام خواهران و برادران  می نماید.

سیدجواد درخشان مسئول آموزش سازمان در این مورد افزود:

فراگیران با شرکت در این دوره ها می توانند عناوین مربوطه را فرا گرفته و به صورت عملی با نحوه اطفاء حریق،کار با تجهیزات آتش نشانی و....آشناشده و در حوادث مترقبه سهم بسزائی درکنترل حریق و حادثه داشته باشند.

افراد متقاضی میتوانند جهت ثبت نام به ایستگاه آتش نشانی واقع در فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،نبش خیابان آتش نشان مراجعه ویا با شماره تلفن 65358700 تماس حاصل فرمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 15:51 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان واقع در شهریار،میدان فجر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پیکان به علت اتصالی  از ناحیه موتور طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم اردیبهشت ماه نودوسه ساعت 14:42 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر مشاهده یک حلقه مار در یکباب مغازه واقع در شهریار،فاز دو مخابرات،کوچه شمعدانی ستاد فرماندهی سازمان  بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را  به محل فوق  اعزام کرد.

بر اساس این گزارش آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که یک حلقه مار حدودا یک  متری در یکباب مغازه مخفی  شده بود  که باعث رعب و وحشت افراد گردیده بود.
در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات صید کرده و به نگرانی کسبه خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf