آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد روز شنبه ششم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 01:47 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک وسنگین با یکدیگر واقع در شهریار،شهرک وائین،نرسیده به میدان امام خمینی(ره) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پیکان وانت با یکدستگاه اتوبوس برخورد نموده که منجر به مصدوم و محبوس شدن سه نفر از سرنشینان پیکان وانت گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها افرداد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال و خودرو های مذکور به پارکینگ منتقل گردید.

علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمائی و رانندگی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 19:28 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،فازیک مخابرات،مجتمع حافظ گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکباب منزل مسکونی از قسمت آشپزخانه به علت اتصالی سیم کشی گاز فردار  طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشان حریق اطفاء واز گسترش اتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آمد.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 11:33 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان  در داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،میدان معلم،ساختمان آدینه گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 401 شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سوم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 19:56 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،میدان امام خمینی(ره) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه  401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پراید به علت اتصالی در سیستم سیم کشی و نشت بنزین از ناحیه موتور طعمه حریق شده بود که  حریق توسط راننده مهار و آتش نشانان جهت پوشش کامل اطفاء  درمحل حاضر و توصیه های ایمنی به مالک خودرو ارائه گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سوم اردیبهشت ماه نودو سه ساعت 17:21 در پی تماس  با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر وجود یک حلقه مار در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه شهید زمان پور ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشان ایستگاه 101 مرکزی را به محل اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، تیمی از آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که یک حلقه مار کوچک که در پشت درب ورودی  مخفی  شده و  باعث رعب و وحشت  افراد گردیده بود که در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری)  صید کرده و به نگرانی ساکنین خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf