آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 48 ساعت گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 5 بار زنگ حریق وحوادث  ایستگاه های آتش نشانی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق وحوادث به شرح ذیل شدند وضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

بیست وهشتم فروردین ماه نودو سه

1-ساعت 13:31 حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،رضی آباد پائین،کوچه کتابخانه و خسارت به 16 اصله درخت میوه

2-ساعت 19:11 ریزش سنگ نمای ساختمان واقع در شهریار،خیابان انقلاب،کوچه شیخلر

3-ساعت 21:35 حریق کانکس نگهبانی واقع در شهریار،شهرک شاهد

بیست و نهم فروردین ماه نودو سه

4-ساعت 12:07 احتمال محبوس شدن شخصی در یک واحدمسکونی واقع در شهریار،امیریه،بلوار امام خمینی(ره)،کوچه ایثار

5-ساعت 13:22 حریق یک اصله درخت واقع در شهریار،خیابان شهید احمد رهگذر

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

بامداد روز پنج شنبه  بیست و هشتم فروردین ماه نودو سه ساعت 00:15 در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار مبنی بر بروزآتش سوزی در یک مجتمع تجاری در شهریار،میدان فجر،ابتدای بلوار 17 شهریور ستادفرماندهی آتش نشانی شهریار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی ،401 شهریار و 301 اندیشه را به استعداد چهار دستگاه خودرو عملیاتی اطفاء حریق به محل حادثه اعزام و با توجه به حساسیت موضوع سرپرست محترم سازمان به همراه معاونت عملیات و پیشگیری در محل حریق حضور یافتند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید که یک مجتمع تجاری در طبقه همکف به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود  که آتش نشانان به چند گروه اطفاء  تقسیم شده و پس از مهار حریق از نقاط مختلف سرانجام  در ساعت 00:42 بامداد حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

خوشبختانه این  حریق مصدومی نداشته و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز چهارشنبه بیست و هفتم فروردین ماه نودو سه ساعت 09:39 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط دو نفر از کارگران ساختمانی از داخل سبد تاور جرثقیل واقع در شهریار،خیابان ولی عصر(عج)،کوچه شهیدحاج اسماعیلی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و نجاتگران با امکانات و تچهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو نفر از کارگران ساختمان از تبعه پاکستان به علت بی احتیاطی از داخل سبد تاور جرثقیل  از طبقه همکف به طبقه منفی 4 سقوط کرده که منجر به کشته و مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و جسد متوفی تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 


 

 

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه  بیست و هفتم فروردین ماه نودو سه ساعت 04:36 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از میدان معادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدستگاه کامیون 10 تن برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده سمند و خسارت مالی گردیده بود  که ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و ششم فروردین ماه نودو سه ساعت 18:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری قدیمی در یک باب منزل مسکونی واقع در شهریار،امیریه،خیابان شهیدرفیعی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و انباری قدیمی یک منزل مسکونی در قسمت پشت بام به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf