آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم فروردین ماه نود و سه در ساعت 11:57 دقیقه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار یک مورد حریق خودرو واقع در فاز 1 اندیشه ،بلوار شهید دنیا مالی ،بین دوم و سوم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را بصدا در آورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند .در بدو ورود مشاهده گردید که یک خودرو پژو 206 صندوقدار ، طعمه حریق شده بود ، که سریعا" نیروهای عملیاتی نسبت به اطفاء حریق و ایمن سازی محیط اقدامات لازم را انجام داده و حریق را اطفاء نمودند.

 


 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و چهارم فروردین نود و سه در ساعت 11:06 دقیقه طی تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار یک مورد حادثه نشست ساختمان گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ آلارم ایستگاه 401 شهریار را بصدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.در بدو ورود مامورین ترکهایی در روی دیوار مشاهده شد و پس از کارشناسی مامورین سازمان مشخص شد که قسمتی از چاه منزل ریزش کرده است.

در پایان توصیه های ایمنی به جهت بهبود وضعیت و جلوگیری از بروز خسارت و حوادث دیگر به مالک ساختمان داده شد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و سوم فروردین ماه نود و سه در ساعت 22:11 دقیقه طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن سه نفر داخل کابین آسانسور واقع در شهریار خیابان شهید بهشتی ،خیابان شیخ طوسی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ آلارم ایستگاه 401 شهریار را بصدا در آورده و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در اقدامی سریع ، کابین آسانسور را بصورت دستی حرکت داده و در حالت موازی با یکی از طبقات محبوسین را از داخل کابین خارج کردند.

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار به جهت تقویت یگان عملیاتی ایستگاههای امیریه ، شهریار و فاز یک اندیشه نسبت به تجهیز این ایستگاهها به خودرو سبک پیشرو و تزریق 2 نفر نیروی انسانی با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و کاهش خسارات احتمالی اقدام نموده که در مورخه 93/01/23 شهردار محترم شهریار ، جناب آقای مهندس مسعود رهنما به اتفاق هیئت همراه ، از ایستگاههای سازمان بازدید و بر تقویت هر چه بیشتر و بهتر سازمان آتش نشانی تاکید فرمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در 72 ساعت گذشته طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان 8  مرتبه زنگ حریق و حوادث ایستگاههای آتش نشانی را بصدا در آورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق و حوادث به شرح ذیل شدند و ضمن اطفاء حریق و امداد رسانی از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

پنجشنبه 93/01/23

1-ساعت 13:36 یک مورد حریق ضایعات (چوب) واقع در رزکان،خیابان بهار،جنب گاوداری تلسه نمونه

2-ساعت 21:08 حریق منزل مسکونی واقع در امیریه،15 متری شهدا ، کوچه شعبان سوم

3-ساعت 22:40 حریق ضایعات واقع در جاده ملارد ، بعد از جایگاه CNG جنب کارگاه فرقون سازی

جمعه 93/01/22

1-ساعت 14:23 حادثه تصادف واقع در بلوار کلهر

2-ساعت 20:12 حریق ضایعات دامداری واقع در امیریه ، 16 متری ولیعصر ،پشت شرکت گاز

3-ساعت 16:40 حادثه گیر کردن انگشتر در انگشت دست با مراجعه حضوری به ایستگاه مرکزی

4-ساعت 23:30 حادثه گیر کردن انگشتر در انگشت دست با مراجعه حضوری به ایستگاه مرکزی

5-ساعت 00:17 حریق ضایعات واقع در میدان فجر ،جنب بستنی دایی نبی

 

 

 

 



مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf