آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه نهم آذرماه نودو دو ساعت 18:35 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک لک لک واقع در شهریار،بیست متری کهنز،داخل محوطه خشکشوئی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل شدند و یک لک لک داخل محوطه خشکشوئی محبوس شده بود توسط آتش نشانان به ایستگاه مرکزی سازمان منتقل و در حال انتقال به اداره  محیط زیست می باشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هشتم آذرماه نودو دو ساعت 10:39 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن شخصی در زیرآوار واقع در شهریار،امیریه،خیابان امام خمینی (ره)،روبروی شهرداری گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه های 101 مرکزی و 201 امیریه را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و شخصی در داخل ملک گودبرداری شده مشغول کار بود که به علت رعایت نکردن اصول ایمنی از ضلع غربی دچار ریزش گردیده و فرد در زیر خاک محبوس که با تلاش امدادگران از زیرآوار خارج و نجات داده شد و باهمکاری اورژانس حاضر در محل به بیمارستان اعزام  گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج صبح امروز چهارشنبه ششم آذرماه نودو دو یادواره شهداء و گردهمائی بسیجیان ادارات شهریار از ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهریار با حضور سرپرست محترم فرمانداری شهریار،فرماندهی محترم  بسیج ادارات شهرستان شهریار،سرپرست و بسیجیان سازمان آتش نشانی شهریار برگزار گردید.

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح امروز چهارشنبه ششم آذر ماه نودو دو ساعت 09:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه سقوط تیربرق در مجاورت ملک گودبرداری شذه واقع در شهریار،بلوار رسول اکرم(ص)،جنب معاونت خدمات شهر و امور مناطق شهرداری شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل به همراه  سرپرست واحد عملیات و مسئول پیشگیری به محل حادثه اعزام شدند و به علت نشست زمین درمجاورت ملک گودبرداری شده منجر به ریزش پیاده رو،سقوط تیربرق،درخت و خط لوله آب شهری گردیده بودکه ضمن ایمن سازی کامل و محصور نمودن محل با نوار خطر هماهنگی لازم با ادارات برق و آبفا صورت پذیرفت.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار جهت بالا بردن سطح علمی و عملی پرسنل اداره برق شهریار اقدام به برگزاری یکدوره کلاس آموزش و مبانی اطفاء حریق در روز دوشنبه چهارم آذر ماه نود دو از ساعت 12 الی 15 نموده است.

 

 

 



مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf