آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با فصل سرما سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار جهت فرهنگ سازی و ایمنی بیشتر شهروندان جهت مقابله با حوادث ناشی از گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسیدکربن(co)اقدام به نصب بنر در نقاط ذیل نموده است.

1-مقابل کلیه ایستگاه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

2-میدان امام خمینی(ره)شهریار

3-جنب شهرداری شهریار

4-روبروی شهرداری منطقه یک شهریار(اندیشه)

5-ابتدای میدان امام خمینی(ره)فاز یک اندیشه

6-ابتدای میدان آزادگان فاز یک اندیشه

7-میدان امام خمینی(ره)امیریه

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

همزمان با فرا رسیدن فصل سرما سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار اقدام به برگزاری همایش گاز کشنده منواکسیدکربن برای پرسنل اورژانس 115 شهریاردر تاریخ دوم آذر ماه نود ودو از ساعت 12:00 الی 14:30 در سالن اجتماعات مرکز شبکه بهداشت و درمان شهریار نمود.

در ضمن 30 نفر از پرسنل آن اداره از موارد مذکور بهره مند گردیدند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

تیم طناب کشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در مسابقات گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی پایگاه بسیج فرمانداری شهریار در روز سه شنبه پنجم آذرماه نود ودو در بین تیم های شرکت کننده از ادارات شهریار با اقتدار مقام قهرمانی را به دست آورد.

اعضای تیم طناب کشی:

1-احمد کریمی(سرپرست)

2-مجیدفتاحی

3-محمد حسن باغچی

4-حسین ویشلقی

5-فرزادجبلی

6-محمدحسن قربانی

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهارم آذر ماه نودو دو ساعت 19:45 شخصی با مراجعه حضوری  به ایستگاه 201 امیریه سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت  دست راست وی گیر کرده ومتورم شده بود با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی شهریار با برش انگشتر از دست فرد خارج گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ظهر امروز دوشنبه چهارم آذر ماه نود ودو ساعت 11:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،میدان معادن به طرف تهران گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و سه دستگاه خودرو شامل نیسان،پیکان وانت و پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر بر خورد نموده که منجر به مصدوم و محبوس شدن راننده پیکان وانت،واژگونی نیسان و خسارت به پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان انتقال و خودرو های مذکور با جرثقیل به پارکینگ منتقل و محل تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf