آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم تیر ماه نود ودو ساعت 20:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو سبک با یکدستگاه خودرو سنگین واقع در جاده شهریار به طرف رباط کریم،بعد از سه راهی امیریه،نرسیده به پمپ بنزین وحیدیه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو پارس  پس از برخورد با یکدستگاه اتوبوس منجر به مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان پژو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داه شدند و خودروهای مذکور با هماهنگی راهنمائی و رانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمائی و رانندگی تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم تیر ماه نود و دو ساعت 18:17 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار آتش سوزی گسترده جعبه میوه واقع در جاده ملارد به شهریار،نرسیده به پمپ گاز CNG گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101مرکزی،301 اندیشه و601 جعفریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار حدودا پنجاه هزار جعبه پلاستیکی و بیست هزار جعبه چوبی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان پس از دو ساعت و هشت دقیقه حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم تیر ماه نود ودو ساعت 16:42 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط یکدستگاه خودرو پراید داخل دهانه چاه  در پارکینگ یکباب منزل مسکونی واقع در شهریار،شهرک مخابرات،کوچه صدف گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید در پارکینگ یکباب منزل مسکونی به علت سست بودن دهانه چاه فاضلاب در زیر کف پارکینگ  در حال سقوط  بود که ضمن ایمن سازی کامل و  محصور کردن محل با نوار خطر با بالشتک نجات(پنوماتیک)خودرو از داخل دهانه چاه خارج و توصیه های لازم به ساکنین جهت حفر یک چاه جدید  با هماهنگی مهندسین ناظر صورت پذیرفت.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دهم تیر ماه نود ودو ساعت 00:18 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،جاده بهاء گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه101 مرکزی و  401 شهریار را به صدا درآورد وآتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی در شهریار که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هشتم تیر ماه نود ودو ساعت 14:08 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع در جاده شهریار به طرف امیریه،بلوار شهید مداحی،نرسیده به حصارزیرک گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پیکان وانت به علت سرعت بالا پس از عبور از سرعت گیر و عدم کنترل خودرو توسط راننده با برخورد به جدول های کنار جاده واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf