آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم تیر ماه نود ودو ساعت 21:39 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،کمربندی میدان شهید صیاد شیرازی،مقابل پارک امیر کبیر گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید به علت سرعت بالا و ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل خودرو توسط راننده واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر گردیده بود که  ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند و خودرو مذکور با همکاری راهنمائی ورانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفتم تیر ماه نود ودو ساعت 21:34 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در جاده شهریار به طرف امیریه،روبروی حصار زیرک گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و سه دستگاه خودرو سواری به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین  و قطع سرباطری خودروها فرد مصدوم با همکاری اورزانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد و خودرو های مذکور توسط راهنمائی و رانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

درز مورخه ششم تیر ماه نود ودو ساعت 14:30 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انبار کارتن و جعبه های میوه فروشی واقع در فاز یک اندیشه،خیابان شهید دنیا مالی،بین خیابان اول و دوم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقدار زیادی کارتن و جعبه های انباشته شده میوه فروشی که به علت بی احتیاطی طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش به املاک مسکونی و تجاری اطراف حریق جلو گیری به عمل آوردند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پنجم تیر ماه نود ودو ساعت 12:32 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد دو دستگاه خودرو سنگین با سبک واقع در شهریار،کمربندی چیتگر،دور میدان معادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه کامیون با یکدستگاه خودرو پژو 405 برخورد نموده که منجر به گیر کردن سپر کامیون با اتاق پژو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری با جابجائی دو خودرو سپر کامیون از داخل اتاق پژو آزاد گردید و خودرو های مذکور به پارکینگ انتقال داده شد.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته و علت این ثصادف توسط کارشناسان راهنمائی و رانندگی تحت بررسی می باشد.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساکنان یک واحد مسکونی در شهریار، به دلیل ورود یک خفاش به داخل منزلشان وحشت کردند واز آتش نشانان برای به دام انداختن این مهمان ناخوانده کمک خواستند.

شهروندی در ساعت 03:50 بامداد پنجم تیر ماه نود ودو طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی شهریار از حضور یک خفاش به داخل اتاق خواب به علت باز بودن پنجره واقع در شهریار،شهرک شاهد خبر داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی وامدادونجات آتش نشانی شهریار با حضور در منزل فوق پس از به دام انداختن خفاش را به ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی شهریار انتقال دادند و به نگرانی ساکنین خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf