آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی ویکم خرداد ماه نود ودو ساعت 23:14 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار بر خورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،میدان شهید صیادشیرازی به طرف ملارد،روبرو ورودی فاز یک  اندیشه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پژو 405 و یکدستگاه پراید و یکدستگاه رنو به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان خودروها گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو ها افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند و خودرو های مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه سی و یکم خرداد ماه نود و دو ساعت 21:57 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،انتهای فاز یک اندیشه،روبروی پارک امیر کبیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو روآ به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدستگاه خودرو پراید که در شانه خاکی حاشیه جاده پارک شده بود برخورد نموده و منجر به واژگونی پراید در داخل جوی آب گردید که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو های مذکور با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

لازم بذکر است خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست ونهم خرداد ماه نود و دو ساعت 18:01 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق گندم زار واقع در شهریار،بلوار پلیس،مزرعه تلیسه نمونه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مزرعه گندم که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وهشتم خرداد ماه نود دو ساعت 21:01 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد دو دستگاه خودرو پراید با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار آزادگان گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند ودو دستگاه خودرو پراید که  به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نمود و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد و خودروهای مذکور توسط راهنمائی و رانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

 

 


 


 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست و هشتم خرداد ماه نود ودو ساعت 11:31 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغی در شهریار،بلوار نواب صفوی،خیابان گلگشت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و باغی که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به سی اصله درخت میوه از جمله آلو و زردآلو خسارت وارد گردید اطفاء نموده و از گسترش آتش به دیگر نقاط باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf