آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 00:11 بامداد بیست و پنجم خرداد ماه نود دو طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفر از شهروندان  در داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،خیابان امام علی(ع)،خیابان قره گزلو گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و چهار  نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وچهارم خرداد ماه نود و دو ساعت 15:05 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،میدان نماز به طرف تهران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و امداد گران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده واژگون گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری و بر گرداندن خودرو به حالت اولیه اقدامات لازم صورت پذیرفت.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته است.

 


 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست وسوم خرداد ماه نود ودو ساعت 00:02 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،میدان نماز به طرف خادم آباد،ابتدای قره تپه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا در آورد وآتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی واژگون ومنجر به مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان آن گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست ودوم خرداد ماه نود ودو ساعت 20:54 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه بلکا واقع در شهریار،دینارآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حریق شدند و کارگاه بلکا که به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود و منجر به گسترش آتش به صورت جزئی به کارگاه مجاور شمع سازی گردیده بود اطفاء نموده واز افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی میباشد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست ودوم خرداد ماه نود ودو ساعت 18:41 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،چهار راه عباس آباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و حاشیه باغی در شهریار که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود و به پنج اصله درخت خسارت وارد گردید اطفاء نموده واز گسترش آتش به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 





مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf