آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه بیست ویکم خرداد ماه نود ودو ساعت 00:24 بامداد طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد دو دستگاه خودرو سبک و سنگین واقع در شهریار،بعد از میدان بسیج،روبروی پست برق گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد وامدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دودستگاه خودرو پژو وکامیون به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان پژو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده وجلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند وخودروهای مذکور توسط راهنمائی ورانندگی به پارکینگ منتقل گردید.

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

 

در مورخه نوزدهم خرداد ماه نود ودو ساعت  06:54 صبح  طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار  غرق شدن شخصی در داخل  استخر واقع در جاده شهریار به طرف کرج،بعد از سازمان موتوری شهرداری، داخل معدن  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و  کارگر معدن بنام علی برزوئی هجده ساله به علتی نامعلوم در داخل استخر غرق شده بود با حضور نیروی انتظامی و پس از جستجو در کف استخر  به خارج از آب  انتقال و جسد تحویل مقامات انتظامی گردید.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هجدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 22:23 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع در فاز یک اندیشه،شهرک مریم،انتهای خیابان طالقانی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مشاهده گردید شخصی  اقدام به خود سوزی و سرایت آتش به دیگر نقاط آپارتمان و مصدوم شدن  دو نفر از ساکنین  (منجر به سوختگی ) گردیده بود که ضمن اطفاء حریق افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به مراکز درمانی انتقال داده شدند و در این حادثه  به مقداری از وسایل منزل و دود گرفتگی واحد خسارت وارد گردید.

 

 



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هجدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 13:16 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،خیابان شهید مصطفی خمینی،روبروی مسجد ولیعصر(عج) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یکدستگاه خودرو پژو 206 که از قسمت موتور به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 20:15 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو پراید واقع در شهریار، میدان جعفریه به طرف میدان شهید صیادشیرازی،روبروی میزان ساعت گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو پراید به علت بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن یک نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد و خودروهای مذکور به پارکینگ منتقل شد.

 


 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf