آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه هفدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 18:42 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق مقداری ضایعات در داخل یک چهار دیواری واقع در شهریار،بلوار پلیس،جنب کارخانه به تک گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و مقداری زیادی ضایعات لاستیک و چوب خشک و علف های هرز در داخل یک چهار دیواری توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 21:54 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب منزل مسکونی واقع در فاز یک اندیشه،خیابان دهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و یک واحد مسکونی در یک مجتمع  16 واحدی در طبقه سوم  به علت بی احتیاطی و روشن ماندن سماور طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعات 15:24 و 17:37 شانزدهم خرداد ماه نود دو طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن دو نفر از شهروندان در داخل کابین آسانسور مرحله اول واقع در شهریار،خیابان شهیدرباطی و مرحله دوم واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،کوچه نبوت به علت نقص فنی گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه شماره401  آتش نشانی شهریار را طی دو مرحله به محل های مورد اشاره  اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و دو  نفر از شهروندان  درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه شانزدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 10:53 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باکس کنتور برق واقع در فاز یک اندیشه،خیابان هشتم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و  جعبه کنتور 16 واحدی یکباب ساختمان به علت عدم وجود کنتور و اتصال سیم برق طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم خردادماه نود ودو ساعت 15:46 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در شهریار،بلوار شهیدان اینانلو،روبروی شهرک رفاه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت سرعت بالا واژگون گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین وقطع سرباطری خودرو مذکور با یکدستگاه جرثقیل و با همکاری راهنمائی و رانندگی به پارکینگ انتقال داده شد.

لازم بذکر است این حادثه مصدومی نداشته است.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf