آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه پانزدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 11:55 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار شهیدان اینانلو،نبش میدان شهرک جعفریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پراید و یکدستگاه پژو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن یک نفر از سرنشینان خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودروها  فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد و خودروهای مذکور  به پارکینگ انتقال داده شد.

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم خرداد ماه نود ودو ساعت 16:09 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار بر خورد یکدستگاه مینی بوس با کامیون واقع در جاده شهریار به طرف کرج روبروی فاز4 اندیشه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا آورد و امداد گران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه مینی بوس و کامیون  به علت عدم رعایت قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده مینی بوس گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت گازوئیل و قطع سر باطری خودروها فرد مصدوم از داخل مینی بوس خارج و به مرکز درمانی انتقال داده شد.

 

 


 


 



 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه چهاردهم خرداد ماه نود ودو ساعت 12:23 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط خانمی 32 ساله از ارتفاع واقع در فاز یک اندیشه،خیابان شاهد شرقی ،کوچه شهید دیز آبادی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و خانمی حدودا سی و دو ساله هنگام  سرویس کولر به علتی نامعلوم از نور گیر پشت بام به طبقه اول سقوط کرده بود که منجر به مصدومیت نامبرده از ناحیه سر و صورت،دست وپا و شکستگی لگن گردیده بود که با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده شد.

 


 

 

چهاردهم خرداد ماه 1368 امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران با ارتحال جانگداز خویش جهان اسلام را در ماتم و عزا فرونشاند.

خرداد ۱۳۶۸ روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش ، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود ، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دلهای روشن و بیدار جهان اسلام بود .آن روز ، روز عزای بزرگ عالم اسلام روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جای جای جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید ، صاحب عزار شدند و گریستند . سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد و زجه و شیون مردان و زنان در هر کوی وبرزنی در این مصیبت عظمی جاری گشت .زبان و قلم قاصر از وصف آن روزهای دردآور است ، شور عزا در هر محله و مکانی موج می زد و هر دل بیداری شهادت می دهد که در آن روز آسمان و زمین نیز ماتم زده بودند و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می کردند .

در بیست وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله  تعالی علیه و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

علیرضا عبدالملکی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی

وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

در مورخه دوازدهم خرداد ماه نود ودو ساعت 20:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات فایبر گلاس واقع در امیریه،خیابان امام خمینی(ره) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 201 امیریه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند ومقدار زیادی ضایعات فایبر گلاس که توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده بود اطفاء نموده و از گسترش آتش جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf